Avatar billede fairplay Nybegynder
24. marts 2003 - 20:06 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Font eftersøges til PC

Jeg skal bruge en font som jeg ikke kan finde nogle steder, fonten hedder "futura light" eller "futura book" begge kan bruges.

Er der tilfældigvis nogen der har den på sin PC, som kan undvære en kopi ?
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
24. marts 2003 - 20:15 #1
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
24. marts 2003 - 20:16 #2
damn.. havde ikke lige set at det kostede penge at få den... sorry

mvh Jeppe
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
24. marts 2003 - 20:17 #3
futura light/book er desværre ikke en freeware font. Agfa Monotype har copyright på fonten (http://www.agfamonotype.com/)

Men du kan måske finde en der ligner på f.eks. http://www.dafont.com eller http://www.sharkshock.com/fonts/fonts.html
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
24. marts 2003 - 20:18 #4
>>jeppea.dk ups må se at huske at trykke refresh inden jeg poster et svar/kommentar
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
24. marts 2003 - 20:24 #5
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
24. marts 2003 - 20:25 #6
hehe næh den går ikke der linkes til agfamonotype.com ;)
Avatar billede fairplay Nybegynder
24. marts 2003 - 21:07 #7
jeg ved godt den koster penge, jeg håbede en havde den på sin pc
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. marts 2003 - 21:30 #8
det er ulovligt at videreformidle beskyttede fonte, man er desværre nødt til at bruge de forhåndenværende eller finde dem der er gratis.
Avatar billede fairplay Nybegynder
24. marts 2003 - 21:52 #9
man kan også downloade nogle trials programmer og være heldig og få den med.
Avatar billede fairplay Nybegynder
25. marts 2003 - 13:27 #10
:o)