Avatar billede lonse Nybegynder
23. marts 2003 - 23:16 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Kan du lave et logo/banner for mig??

Jeg har brug for hjælp....
Jeg ( min gemal og jeg) er ved at lave en hjemmeside, og vi mangler et flot logo/banner.... navnet er toflo.dk og du kan se hvordan det ser ud nu på:

                  www.toflo.dk

Hvis du har lyst til at lave et logo/banner, kan du maile det til mig på lonse@toflo.dk

På forhånd tak

Lonse
Avatar billede Kengun Praktikant
24. marts 2003 - 00:36 #1
vil lige gøre opmerksom på at det der lave skal være tilgjengeligt for alle Ekspertens brugere (sådan er reglerne).
Avatar billede miss-g Seniormester
24. marts 2003 - 02:21 #2
Størrelse? Skal sloganet med? "Hjælpen er nær"?

miss-g
Avatar billede vardox Nybegynder
24. marts 2003 - 15:00 #3
Hjemmesiden ser ikke rigtig ud i Opera7.03... Teksten "Seneste forumtråde" o.l. står ikke inde i kassen.

- hoaX
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. marts 2003 - 16:11 #4
Avatar billede mal_t Nybegynder
24. marts 2003 - 19:48 #5
Har forsøgt mig her : http://friserverplads.dk/mal%20t/toflo.jpg

/MaL_T - Malte Worsøe
Avatar billede lonse Nybegynder
24. marts 2003 - 21:45 #6
miss-g > nej det skal det ikk .... og mosegris og mal t > det er nogle gode forslag.... ved ikk lige om jeg vil bruge dem.... men har fået gemalen til at gemme dem.... har I flere gode forslag er I meget velkomne :-)
Avatar billede miss-g Seniormester
24. marts 2003 - 23:28 #7
Kan nogle af disse bruges?

I må jo gerne komme med nogle krav/retningslinier.... *S*

http://mg.esh.dk/mg_02/toflo.htm

miss-g
Avatar billede tofferman Nybegynder
25. marts 2003 - 17:51 #8
Eneste krav er, at det skal harmonere med de øvrige farver på siden, og ikke være for "kasset".
Avatar billede tofferman Nybegynder
25. marts 2003 - 17:51 #9
(Jeg er forøvrigt lonses gemal)
Avatar billede lonse Nybegynder
26. marts 2003 - 16:21 #10
jeg synes de ser flotte ud.... kan specielt godt lide den detalje med musen... men nu er det (desværre) ikke mig alene der skal bestemme, men jeg viser det lige til gemalen...
Avatar billede lonse Nybegynder
26. marts 2003 - 16:23 #11
Ja det var til miss-g..... *GG* det går bare helt fint det .....NOT....
Avatar billede lonse Nybegynder
26. marts 2003 - 16:25 #12
Hoax - ja vi ved godt at der er nowet galt når man bruger Opera7.03, men det var ikke det vi havde brug for lige nu....
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
30. marts 2003 - 16:40 #13
Tak-tak :)