Avatar billede lonse Nybegynder
23. marts 2003 - 23:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Giv mig DIN mening

Hejsa.....

Jeg ( min gemal og jeg) har lavet en hjemmeside, og kunne godt tænke oz lidt feed-back på den...

Det er ikk så meget på det teknisk (det har jeg nemli ikk nowet forstand på) men mere jeres personlig mening om siden....

Adressen er www.toflo.dk

På forhånd tak

Lonse
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. marts 2003 - 23:02 #1
Jeg synes at det her skal være på forsiden
http://www.toflo.dk/om.asp
Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. marts 2003 - 23:05 #2
syntes det samme som metalhansen og syntes den toflo banner skal laves helt om evt fjernes
Avatar billede lonse Nybegynder
23. marts 2003 - 23:09 #3
ja det med banneret kan du have ret i, men jeg(vi) er desværre ikk de helt store designere, så det er det bedste vi kunne komme op med.... men har da tænkt lidt på at lave det til en lille "opgave" som man kunne få point for .. og har du et forslag er du meget velkomme til at maile det til mig...
lonse@toflo.dk
Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. marts 2003 - 23:16 #4
lonse> du kan jo nemt få hjælp på ext til grafik
Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. marts 2003 - 23:16 #5
ext=exp
Avatar billede lonse Nybegynder
23. marts 2003 - 23:18 #6
ja allerede der har du tabt mig... aner ikk hva exp er... sorry..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. marts 2003 - 23:26 #7
velkommen til min blackliste...
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 23:38 #8
metal_hansen > Så så, nu ikke så itchy vel. Det er min quinde du taler til, og hun har næsten ikke brugt exp.dk før. Der skal vel være plads til os alle sammen her.
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. marts 2003 - 04:22 #9
Den går noget galt med placeringen af billeder i Netscape 7, og også med teksten i de der "seneste indlæg" kasser. bliver linierne fplaceret individuelt som lag ? De skygger ihvertfald for hinanden.

Siden er meget sårbar for ændringer i fontstørrelsen. prøv selv:
  menu vis  ->  skrifttyper -> største og mindste.

Ups. nu forsvandt al indholdet i midtkolonnen, der er kun de 2 valideringsbilleder tilbage.

Du siger hjemmeside, men den ser nok lovlig karsk og konkret ud til at være 'personlig'. Men det er vist heller ikke meningen med den.

Helt enig med metal-hansen. dette skal stå synligt på forsiden:
"    Toflo.dk er en side på nettet, hvis formål er at samle så
    meget viden som muligt om så mange emner som muligt. Toflo.dk
    indeholder elementer fra andre typer sider. Herunder søgemaskiner,
    fora og artikelsamlinger.
"
forsiden er til at lokke folk til og gøre et godt indtryk (og til hurtigt at loade og komme videre fra når man er gammel bruger).

mvh JakobA
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. marts 2003 - 08:19 #10
tofferman > ok - men kan hun ikke selv bruge et tastetur?! ;)
Avatar billede lonse Nybegynder
24. marts 2003 - 17:47 #11
metal_hansen > Jow, og hun kan snakke meget hurtigt, og meget højt *GG*. Men nu er det ligesom mig der plejer at rode rundt herinde, og jeg synes lige dit indlæg lød temmeligt harskt. Det er jo ikke meningen at vi skal skræmme nye folk væk.
Avatar billede lonse Nybegynder
24. marts 2003 - 21:52 #12
metal_hansen > vil da lige korrigere, at det IKKE er mig der har skrevet ovenstående svar til dig, men gemalen der kom til i mit navn....
Men vil da gerne lige fortælle dig, at JO jeg kan sagtens bruge et tastatur, stave går også ganske godt, men derfor behøver jeg for F..... ikk nødvendigvis, at vide hvad forkortelsen exp betyder!!!
Du må meget undskylde, at jeg skulle have optaget noget af din tilsyneladende meget kostbare tid, med et for dig dumt spørgsmål... mente ellers IKK at der kunne være dumme spørgsmål - kun dumme svar...
Avatar billede tofferman Nybegynder
25. marts 2003 - 17:52 #13
He-he..skide forvirrende, når hun har sat min puter til autologin i hendes navn *G*