Avatar billede perlimplin Nybegynder
21. marts 2003 - 20:27 Der er 6 kommentarer

frames

Nu har jeg forsøgt mig med flere koder til at sådan nogle frames, og lige meget hjælper det.

enekelte gange har jeg kunne se det glædelige resultat, men så pludselig jeg vil åbne mit frameset, så dukker der en grå boks op med ordene: netscape kan ikke finde filen eller dokumentet. HVAD ER DET JEG GØR FORKERT.

...please hjælp - jeg har arbejdet på det et ½år og jeg fatter ikke en brik
- jeg vil bare ha en frames
Avatar billede fangel Nybegynder
21. marts 2003 - 20:31 #1
1) kategorien er forkert
2) har du overvejet at tjekke om stien på filen du smidder ind i framet er forkert... vis lidt kode
3) køb en bog om html istedet for gætværk... så kunne du ha haft frames på ca. 3 timer...

Morten
Avatar billede resten Nybegynder
21. marts 2003 - 20:41 #2
Avatar billede perlimplin Nybegynder
22. marts 2003 - 16:48 #3
Jeg ved ikke hvad du mener med
Avatar billede perlimplin Nybegynder
22. marts 2003 - 16:49 #4
jeg ved ikke hvad du mener med kategori?
jeg har oprettet en web-mappe.
Avatar billede perlimplin Nybegynder
27. marts 2003 - 10:29 #5
jeg har forsøgt mig med tutorials/html.
det er faktisk de koder jeg leger med lige nu.
men stadigvæk dukker den lille grå boks op med ordene: netscape kan ikke filen eller dokumentet.
Avatar billede Kengun Praktikant
29. september 2003 - 14:17 #6
Han mener at du har lavet ditt spørgsmål i fejl kategori her på Eksperten: Du er her : Eksperten : Eksperten : Hjælp Eksperten (denne kategori omhandler Eksperten og ik dit problem med frames).