Avatar billede mlabc Nybegynder
21. marts 2003 - 15:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søgefunktion

Ved ikke om spørgsmålet er op rettet... anyway

Jeg har problem med en søgefunktion hvor jeg kan søge på dato og fritekstsøge samt nogle udvalgte kategorier:kilde,journalist og talsmand, de tre kategorier smider jeg i et felt på søgeformen og søger så i det felt, det går også godt så længe jeg ikke har for mange dokumenter, når der er for mange får jeg denne fejl HTTP Web Server: Lotus Notes Exception - The specified database lookup generated more than 65,000 bytes of results, which is too large for Notes to handle in this context... hvordan undgår jeg denne
Avatar billede bamzen Nybegynder
21. marts 2003 - 15:42 #1
Lyder lidt som om der er lavet en $$searchtemplate ting, hvor du har lagt et $$viewbody felt.... dette $$viewbody felt skal være af typen Rich Text!

Løste det problemet???

/Martin
Avatar billede mlabc Nybegynder
25. marts 2003 - 09:14 #2
Nej det løste ikke problemet, svaret bliver vist via et script. Jeg tror jeg har for mange informationer i selve det felt hvor jeg samler alle dokumenter
Avatar billede bamzen Nybegynder
25. marts 2003 - 09:33 #3
Præcist, derfor skal det felt du lægger resultatet ind i være af typen rich text, hvis du vil være sikker på at have plads nok...