Avatar billede great-gizmo Nybegynder
21. marts 2003 - 15:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemmer med Microsoft Intelli Explore

Jeg har et problem når jeg spiller Counter-Strike. Min mus vil ikke flytte sig nå jeg rykker den ganske langsomt. Der er ikke nogen problemmer nå jeg er ude i windows, men kun inde i spillet. Er der nogen der ved hvordan jeg fikser dette. Jeg har opdateret mine drivere til de nyeste men det hjalp intet. Og problemmet er først kommet her inden for de sidste par dage. Mange tak for hjælpen...
Avatar billede popsy Novice
21. marts 2003 - 16:12 #1
Din musemåtte er meget vigtig, hvad bruger du?
Avatar billede coltman Nybegynder
21. marts 2003 - 16:39 #2
Jeg tror ikke din musemåtte er problemet, du har ikke problemer ellers...

Check din "mouse sensitivity" under "adv. settings" under instillingerne for "controls" Hvis du har "mouse filter" på så fjen den...

Det er i hvert fald to mulige forklaringer...
Avatar billede popsy Novice
21. marts 2003 - 16:51 #3
Det kan stadig være musemåtten, for bevægelserne i spillet er en hel del anderledes end i windows. Når han skriver problemet således.: "Min mus vil ikke flytte sig nå jeg rykker den ganske langsomt." kunne jeg forestille mig det f. eks. er med sniper osv problemet opstår, og de bevægelser man der laver, er ikke at sammenligne med det man laver i windows!

Hvilken musemåtte bruger du?
Avatar billede great-gizmo Nybegynder
22. marts 2003 - 08:25 #4
Jeg bruger en billig musemåtte (Blå) til en 10,-
Men den har jeg brugt altid.
Avatar billede fromsej Praktikant
22. marts 2003 - 08:28 #5
Rens rullerne i musen, dem kan du se hvis du tagerkuglen ud.
Vask musemåtten med sulfovand eller sprit.
Avatar billede popsy Novice
22. marts 2003 - 08:35 #6
Hmm, er det ikke en optisk mus?
Avatar billede great-gizmo Nybegynder
22. marts 2003 - 08:36 #7
Det er jo en optisk mus
Avatar billede fromsej Praktikant
22. marts 2003 - 08:38 #8
Så sæt ruller i.*S*
Sorry, jeg skal lige vågne.
Så kan han prøve at rense linsen med sprit.
Avatar billede popsy Novice
22. marts 2003 - 10:00 #9
Prøv at spille med den på bordet, i stedet for på musemåtten. Der er sikkert forskel, de der musemåtter yil en 10'er er faktisk ofte for uregelmæssige i strukturen, til at en optisk mus kan virke præcist på dem!