Avatar billede gifle Nybegynder
19. marts 2003 - 23:12 Der er 10 kommentarer og
7 løsninger

Links der ikke kan undværes

Jeg sidder og "dimser" lidt med min hjemmeside, og når man som jeg er forholdsvis newbie på det område, er der altid et par spørgsmål der trænger sig på, efterhånden som man vil prøve nye ting.
Jow - jow, eksperten.dk og html.dk er skam gode sider når man vil vide noget, men der må da være flere? Også for at se noget andet, og evt. hente lidt inspiration.
Det jeg er ude efter, er sider omhandlende HTML og javascript, da det er den eneste form for programering jeg bruger. Siderne behøver dog ikke som sådan at omhandle programering, men kunne også være steder hvor man f.eks. kan finde gratis guestbooks, forums, formmails o.s.v.
Håber jeg har valgt den rigtige kategori, og i eksperter må da have sider i jævnligt benytter ..... eller ??

PS: Jeg bruger Dreamweaver 4, så har du et spændende link omhandlende dette program og dets muligheder ( dog ikke links til Macromedias egne sider, dem har jeg sikkert været igennem ) så må du gerne komme med det også.
Avatar billede ahv Nybegynder
19. marts 2003 - 23:14 #1
Avatar billede schaefner Juniormester
19. marts 2003 - 23:14 #2
Avatar billede sukos Juniormester
19. marts 2003 - 23:17 #3
Avatar billede blyno Praktikant
19. marts 2003 - 23:21 #5
Avatar billede gifle Nybegynder
19. marts 2003 - 23:24 #6
Jamen der er jo noget at læse på, lader spørgsmålet stå åbent lidt endnu, for at se om der kan samles flere links :-)
Avatar billede hejole Nybegynder
19. marts 2003 - 23:28 #7
http://www.thefreesite.com
Har en lang lang liste over sider der tilbyder sådan noget og meget mere.
Jeg brugte selv denne side meget, da jeg startede ud med HTML osv.
Håber det kan bruges :-)
Avatar billede blyno Praktikant
19. marts 2003 - 23:32 #8
Avatar billede schaefner Juniormester
19. marts 2003 - 23:34 #9
ja, nå nu vi er igang, så er der jo også www.eksperten.dk ;)
Avatar billede htm Nybegynder
19. marts 2003 - 23:35 #10
Avatar billede gifle Nybegynder
20. marts 2003 - 00:46 #12
Takker for de mange link :o)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
20. marts 2003 - 00:47 #13
Hmmm.. det undrer mig, at man overhovedet ikke har nævnt
  www.w3.org
endnu
især
  w3.org/tr/html401 ,
  w3.org/tr/xhtml1 og
  w3.org/tr/REC-css2
springer i fokus ...

Men derudover er jeg også ret glad for Peter Paul-Koch's sider på
  http://www.xs4all.nl/~ppk/

/Søren
Avatar billede bearhugx Nybegynder
20. marts 2003 - 00:48 #14
og zvon.org - hvis man er XML-fikseret også :-)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
20. marts 2003 - 00:48 #15
Typisk - jeg skal altid komme forsent til en point-uddeling *LOL*
Avatar billede exp Juniormester
21. marts 2003 - 09:14 #16
Avatar billede gifle Nybegynder
21. marts 2003 - 14:43 #17
Rart at se der stadig kommer links til :o)