Avatar billede holger1 Nybegynder
19. marts 2003 - 09:35 Der er 3 kommentarer

eeprom til Kewet Car controler

Hej

Jeg har en Kewet El-bil, den har en car controler som styre batterier og ladning/af ladning, den er lavet til batterier angivet af Kewet. jeg har udlæst programmet fra eeprommen men kan ikke får stå dette, er der nogen der har erfaring med denne type bil og evt. kan hjælpem mig med at ændre softwaren i controleren så vi kan bruge andre batterier??
Avatar billede scb Praktikant
19. marts 2003 - 19:56 #1
Det hjælper ikke at udlæse koden fra e2 prommen uden at disassembler denne.
Disassemblering er afhængig af hvilken processor programmet er skrevet til.
Avatar billede holger1 Nybegynder
20. marts 2003 - 13:48 #2
Det er en Phillips PCB 80C552-5 er model nummeret, kan det hjælpe dig`??
Avatar billede scb Praktikant
20. marts 2003 - 15:07 #3
Hvis du ikke har source koden, (og den udleverer Kewet garanteret ikke) er det en håbløs opgave at skulle ændre programmet ved at rette i hex koderne i eprommen.
Selv hvis man har disassembleret udlæsningen fra eprommen kan man bruge rigtigt mange timer på at få et overblik over hvordan det er "skruet sammen"
-SCB