Avatar billede mcfritten Nybegynder
19. marts 2003 - 08:01 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

vedhæftet filer

Jeg har et lille problem, jeg har vedhæftet alle mine gamle mails i en mail, og sendt dem til mig selv, derefter har jeg formateret harddisken nu er der så 2 spørgsmål.
1. Kan jeg ikke få dem ind i de mapper igen som jeg har oprettet i min outlook express.
2. Hvis det ikke kan lade sig gøre hvordan skal de så gemmes så de kan komme i de oprettede mapper igen på outlook express
Avatar billede mcfritten Nybegynder
19. marts 2003 - 08:03 #1
Og nej jeg vil ikke have mine mails printet ud..
Avatar billede grafix Nybegynder
19. marts 2003 - 08:08 #2
Du skulle have gemt filerne der ligger i din Outlook Express mappe som hedder .dbx - Efterfølgende skulle du have smidt de gamle filer ned i den nye Outlook Express mappe. Det var en måde at gøre det på.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. marts 2003 - 08:08 #3
(1) Du åbner outlook express og lader den tjekke din mail, og modtage mailen med vedhæftningen

(2) Gem filen et sted på din computer

(3) Vælg funktioner -> indstillinger -> Vedligeholdelse -> Klik på Lagrinsmappe -> Kopier stien i feltet

(4) Flyt filen du gemte fra dens nuværende placering, og til den sti der stod i lagringsmappe feltet
Avatar billede mcfritten Nybegynder
19. marts 2003 - 08:22 #4
jakobclausen hvordan ligger åbner jeg så de forskellige "mapper" og ligger dem der ind??
grafix det er jo så for sent nu men det er hvordan jeg kommer vidre herfra.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. marts 2003 - 08:31 #5
Er ikke helt sikker på at jeg forstår dit spørgsmål (19/03-2003 08:22:22)

Men du åbner bare denne computer, sætter den kopiere sti ind i adresse feltet, finder filen du evt. kan have gemt på skrivebordet, højreklikker og vælger klik, klik i denne computer vinduet, højreklik indsæt
Avatar billede mcfritten Nybegynder
19. marts 2003 - 08:40 #6
jo jo det er jeg med på, det med at åbne den og kopiere osv, men den mail jeg gemt når den har været vedhæftet så hedder den eks. minmail.eml men hvordan åbner jeg så eks. Eksperten.dbx og ligger denne minmail.eml ind i den(Eksperten.dbx)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. marts 2003 - 08:42 #7
Jeg kan da ikke forstå at den hedder .eml det skulle da bare være en .dbx fil som du kunne smide ind i lagrinsmappe.
Avatar billede mcfritten Nybegynder
19. marts 2003 - 08:48 #8
ved du hvordan men åbner en .dbx fil, altså med hvad.
Avatar billede robertanja Nybegynder
19. marts 2003 - 08:53 #9
Hej ! -afhængig af hvilken version du bruger !!!-(outlook Express).
      -så skulle du kunne Importerer "email" til Outlook Expres !.
      -hvis du ellers har sendt/gemt "emailén som alm. email" !!!.
Avatar billede fromsej Praktikant
19. marts 2003 - 09:17 #10
http://www.oehelp.com/DBXtract/Default.aspx
Den her skulle kunne åbne dem.
Avatar billede mcfritten Nybegynder
20. marts 2003 - 08:05 #11
fromsej kan du så ligge de gamle mails der ind, når de har været vedhæftet og sendt til mig selv
Avatar billede fromsej Praktikant
20. marts 2003 - 08:18 #12
Det ved jeg ikke , jeg huggede linket i et andet spørgsmål.
Avatar billede mcfritten Nybegynder
20. marts 2003 - 08:19 #13
nå ok står der noget om man kan det der da.
Avatar billede fromsej Praktikant
20. marts 2003 - 08:45 #14
Nej , der står ikke noget , men prøv at lege lidt med det.
Avatar billede mcfritten Nybegynder
21. marts 2003 - 22:42 #15
der var ikke noget der hjalp men tak for hjælpen
Avatar billede mcfritten Nybegynder
21. marts 2003 - 22:43 #16
Iskal jo ikke snydes for lidt point for at prøve at hjælpe c",)
Avatar billede fromsej Praktikant
21. marts 2003 - 22:48 #17
Tak for point.*S*
Men det irriterer mig lidt, vi ikke kunne løse det, så jeg forbeholder mig retten til at vende tilbage.
Avatar billede mcfritten Nybegynder
21. marts 2003 - 23:06 #18
var så lidt, det irreterer også mig, men du skal være mere end velkommen til at vende tilbage..