Avatar billede stiedl Nybegynder
15. august 1999 - 18:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lingo og Director

Jeg mener at der burde være en kategori med Director på experten.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. august 1999 - 18:51 #1
har der nogensinde været spørgsmål ang. director?
Avatar billede stroehm Nybegynder
15. august 1999 - 19:10 #2
der er alt for mange kats i forvejen.
man burde måske afskaffe halvdelen , for så at lave nogle mere universelle kats.
;(> - -
Avatar billede Dan Nim Seniormester
15. august 1999 - 19:14 #3
enig med "stroehm"
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. august 1999 - 20:04 #4
ja... og Frontpage kunne laves om til HTML-editors
Avatar billede warnich Nybegynder
16. august 1999 - 15:43 #5
Jeg har et bedre forslag: stryg Frontpage, og erstat det med Director eller hvasomhelst...

Nej, alvorligt talt: det ville være rart med en Director-kategori.
Avatar billede villadsen Nybegynder
24. august 1999 - 04:15 #6
Ja det er egentligt underligt der ikke er flere indlæg om Director, for det er da et konge-program.
Avatar billede stiedl Nybegynder
24. august 1999 - 10:35 #7
Director og Lingo egner sig specielt godt til experten, da man skal lede længe efter et mere snørklet bug-befængt åndspygmæ-agtigt amøbeprogram indenfor multimedie. Programmet er altid i udvikling og der opstår altid nye bugs - så konklusionen må være, at director er selskrevet.
Avatar billede villadsen Nybegynder
24. august 1999 - 19:44 #8
Stiedl, her er svaret på dine bønner:

on exitFrame
  go to the frame
end

:-)
villadsen
Avatar billede warnich Nybegynder
24. august 1999 - 22:18 #9
Til Stiedl: var det ikke ræven, der synes at rønnebær var så sure...
Hvis ikke du kan finde ud af Director, så kan jeg anbefale dig at kigge på www.director7.com. Ellers spørg, hvis der er noget, du vil vide.
Avatar billede villadsen Nybegynder
24. august 1999 - 22:38 #10
:-)

Et andet rigtig godt sted er DirectorWeb, som også hoster Direct-L mailinglisten.

http://www.mcli.dist.maricopa.edu/director

Kan det passe at director7.com koster penge?
Avatar billede admin Novice
27. august 1999 - 12:37 #11
Director & Lingo er hermed tilføjet :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. august 1999 - 21:06 #12
hvad med en kat. om mobiltelefoner? de er ved at blive små computere :-)
Avatar billede warnich Nybegynder
29. august 1999 - 23:55 #13
>>villadsen

Ja, director7.com koster penge. Man får et halvt års adgang, hvis man har været til et af Terry's (dyre men dejlige) seminarer.
Men der er også, som du ser, en afdeling, der er gratis.