Avatar billede callsen Nybegynder
17. marts 2003 - 12:36 Der er 22 kommentarer og
5 løsninger

RIS/ROS af denne side ?

Hej Alle

Gider I kigge på denne side og fortælle hvad der er skidt og hvad der er godt ? (hvis der er noget :o)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
17. marts 2003 - 12:37 #1
du må gerne skrive et link hvis det er...
Avatar billede resten Nybegynder
17. marts 2003 - 12:37 #2
Flot side :)
Avatar billede callsen Nybegynder
17. marts 2003 - 12:39 #3
Hehe ... sådan går det når man har travlt ... sorry

siden det drejer sig om er: http://www.tk-datateam.dk

Med Venlig Hilsen
Martin
Avatar billede morten_leth Nybegynder
17. marts 2003 - 12:44 #4
jeg synes den er fin nok den er måske lidt mørk i farverne...
men jeg kan ikke lide der kun er så lidt synsfeldt og heller ikke at hvis man lige kommer til at trykke nedenunder cellen hvor det man læser står så kommer der et popup vindue...
Avatar billede soreno Praktikant
17. marts 2003 - 12:44 #5
Din "Start PC-konfig*" virker ikke i Mozilla.
Avatar billede ullum Praktikant
17. marts 2003 - 12:46 #6
Flot side, jeg får under PC konfig nogle røde krydser hvor der burde være billeder
"også reperation" Stavefejl
På forsiden bruges "super" varier lidt her.
Under kontakt er info skrevet med hvidt, lidt sløret at lkæse
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
17. marts 2003 - 12:46 #7
Og så sys jeg ik der skal være andre farver i PC-konfig i forhold til resten af siden! Og så er synsfeltet ALT for lille!! :)

/BikerBirk
/It's a bad day to die in!
Avatar billede ullum Praktikant
17. marts 2003 - 12:46 #8
På forsiden bruges "super" varier lidt her. = Super to gange i tilbuddene
Avatar billede callsen Nybegynder
17. marts 2003 - 12:47 #9
Mozilla har vi slet ikke haft inde i overvejelserne, da vores kundegruppe mest er folk med meget lidt pcerfaring, og derfor med næsten 90% sandsynlighed kun har installeret IE. Jeg ved godt man sortere nogle fra på denne måde, men på den anden side, hvis de folk aldrig er på siden alligevel, så er det vel okay?
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
17. marts 2003 - 12:48 #10
Og... grå passer ik så godt med mørkeblå!
Avatar billede Chewie Novice
17. marts 2003 - 12:50 #11
var det en ide at anskaffe domænet www.datateam.tk .....
Avatar billede soreno Praktikant
17. marts 2003 - 12:52 #12
callsen >>
Jow jow, jeg kan skam godt forstå din betragtning.

Men jeg tror det kan laves på 10 minutter (der er en vertikal scrollbar der mangler, samt så er comboboksene ret store).
Avatar billede callsen Nybegynder
17. marts 2003 - 12:58 #13
Chewie>>

Firmanavnet er TK-Datateam, så det ville ikke være hensigtsmæssigt at have den anden adresse, selvom jeg sagtens kan se, hvor du vil hen med det :o)
Avatar billede callsen Nybegynder
17. marts 2003 - 13:10 #14
Bikerbirk>> Pc-konfig delen kan desværre ikke ændres det er en vores leverandør står for. Vi linker bare til den. Men jeg giver dig helt ret, den passer ikke så godt til resten.
Avatar billede cob Nybegynder
17. marts 2003 - 13:32 #15
- Når du linker til et pdf dokument - så skriv det dog....
- Din "PC KONFIGURATOR" i fuldt vindue - det er der vist ingen grund til.
- Hardware siden er ikke samme størrelse som resten - det "hopper" når man skifter til en anden side...
- lav dine bannere i bunden lidt lavere så der bliver lidt mere plads til indholdet på de forskellige sider....
Avatar billede callsen Nybegynder
17. marts 2003 - 13:38 #16
Cob>>

Som jeg svarede i forrige spørgsmål, så har vi ingen indflydelse på pc-konfiguratoren.

Den hopper ingen steder hos mig :o)

Der skulle være blevet mere plads nu.

Med hensyn til pdf filerne, så er det rigtig - det bliver lavet om snarest.
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
17. marts 2003 - 13:41 #17
Callsen > Har du BETALT for domændet www.1902.dk

Håber jeg virkelig ikke for dig! (Ikke særligt fedt navn!)
Avatar billede smooth Nybegynder
17. marts 2003 - 13:42 #18
Din menu er meget langsom.. Altå når man kører musen over den så går der ca. 2 sek, før den skifer farve.

Hvis du bruger CSS så skal du ikke lave sådan at CSS skiter farve i hele tabellen, med der i måde bruge <div></div>  CSS er nemlig langsom når der skal
skiftes farve i hele tabelen . Så se lige på sagen igen ..
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
17. marts 2003 - 13:44 #19
smooth > LOL!! Nej, det er første gang når man lige skal downloade data. Ellers kommer det med det samme!

Btw, sys ik de knapper er de fedeste! =D
Avatar billede callsen Nybegynder
17. marts 2003 - 13:44 #20
Bikerbirk>> Nu bestemmer jeg heldigvis selv hvad jeg synes der er fedt :o) men tak for dit input.

Hvorfor er det ikke fedt forresten ?
Avatar billede callsen Nybegynder
17. marts 2003 - 13:46 #21
Bikerbirk>>

Knapper er igen tilpasset den målgruppe vi sælger mest til, og de vil gerne have noget de nemt kan finde rundt på fremfor noget der er helt vildt smart.

Jeg ville også helst lave noget der var lidt mere øhh interaktivt, men når man får en ordre så må man jo lave det ikk ;o)
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
17. marts 2003 - 13:47 #22
Hvad hentyder du til? Navnet eller knappernes udseende??
Avatar billede callsen Nybegynder
17. marts 2003 - 13:48 #23
Bikerbirk>> Det var lige navnet jeg gerne ville vide hvorfor du synes var så øhh ufedt ? af ren og skær nysgerrighed, for det bliver ikke lavet om :o)
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
17. marts 2003 - 13:50 #24
Fordi, HVAD har det med siden at gøre??????

Og knapperne: Fordi jeg ikke kan lide at du mixer mørkeblå med grå! Men det er selvfølgelig op til dig! Og nu er det jo kritik jeg skal komme med =D
Avatar billede callsen Nybegynder
17. marts 2003 - 13:54 #25
Nu var det jo www.tk-datateam.dk I skulle bedømme, men nå pyt ...

1902.dk er min egen side, som ikke har noget med tk-datateam.dk at gøre - jeg har bare brugt den som testserver mens jeg lavede siden. Normalt ville jeg have lagt det hele i et underbib. men nu har jeg ikke fået lavet en side til mig selv endnu, så så brugte jeg bare roden til det.

Håber det var svar nok ... :o) og din kritik er mere end velkommen og god :o)
Avatar billede callsen Nybegynder
17. marts 2003 - 13:56 #26
Nå ikke mere arbejde for i dag - tak for alle jeres kommentarer.

Skriv endelig videre så skal jeg besvare dem i morgen.

Med Venlig Hilsen
Martin Callsen
Avatar billede Udvikler11 Praktikant
21. februar 2020 - 11:25 #27
Hej så! Hvad tænker I om dette https://frontit.dk/services/e-handel?  På forhand tak!