Avatar billede turkish Nybegynder
16. marts 2003 - 19:34 Der er 9 kommentarer

Oddsbuster.tk

På baggrund af sidste gangs kritik af oddsbuster.tk er visse ændringer blevet gjort. Lidt konstruktiv kritik af sitet, som det ser ud nu ønskes meget gerne...

http://www.oddsbuster.tk
/Turkish/>
Avatar billede donwang Nybegynder
16. marts 2003 - 19:35 #1
Du kommer squ ikke langt med html!O)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2003 - 19:36 #2
25 sek. om at åbne på en 1 Mb forbindelse...
Meget lille skrifttype...
for lidt farver...
Avatar billede muffet Nybegynder
16. marts 2003 - 19:39 #3
Siden er meget lille... måske du skulle lave opsætningen i procenter, så den tilpasses automatisk til skærmen...
Avatar billede bredker Nybegynder
16. marts 2003 - 19:39 #4
pæn og overskuelig
der er dog nogle links der ikke virker og den er utrolig tung at åbne ,der kan nemt være nogen der bliver træt af at vænte på at den bliver åbnet
Avatar billede 85 Nybegynder
16. marts 2003 - 19:42 #5
Siden er overskuelig, det er godt nok. Dog er designet måske en kende "primitivt"? jeg mener, det ser jo fint ud og det hele. Du burde måske bare overveje at gøre knapper etc. mindre tekstbaserede og mere grafiske.
Avatar billede izemate Nybegynder
16. marts 2003 - 19:47 #6
du bruger en al for lille skriftype.. brug verdana det er den mest brugte..
sleve siden er også meget uoverskuelig og kunne godt trænge til noget grafik, fx toip bannert er alt for udstrækt og grimt...
tror du skal droppe de der dobbelt border du bruger det gør den mere uoverskuelig...
Tror også du skal bruge nogle lidt mere diskrete chart og peak countere det pynter jo ikke lige frem..

det var en hård omgagn men det er virkeligeheden - håber du kan klare den

<\\izemate
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. marts 2003 - 12:06 #7
(1) Du har stadig utrolig mange streger/kasser, som virker meget forvirrende. Det er helt ok at du strukturere siden ved hjælp af en ramme, men inden i den ramme behøver du ikke at have 5 nye rammer.

(2) Synes du skal rette farven på din hover effekt, da den ligger meget tæt på baggrundsfarven.

(3) Det er godt at du har lavet en velkomststekst, men jeg synes du skal professionalisere den lidt. "velkommen til Oddsbuster! Vi har her på siden samlet de vigtigste elementer ....."

(4) Ellers er side meget let overskuelig, og let at anvende
Avatar billede ban_me Nybegynder
12. april 2003 - 22:04 #8
lille skrifttype, og kedelige farver.....

baggrunden skal lige laves ordentligt... den flimrer når du scroller for hutigt... jeg kunne tænke mig at du hurtigt har lavet det i Fireworks, eller photoshop....
Avatar billede bredker Nybegynder
04. maj 2003 - 19:38 #9
lukketid