Avatar billede kryster Nybegynder
16. marts 2003 - 18:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ingen fejl melding på siden.

Jeg får ingen fejl melding på siden mere, hvis jeg har lavet en fejl i koden.
Alså den type med:
Parse error: parse error, unexpected $ in show.php on line 42

jeg får bare en helt blank siden og browserens status linie siger "Done"
Kan det være en setting i php.conf?
Avatar billede fangel Nybegynder
16. marts 2003 - 19:05 #1
vis lidt kode, det kan være mange ting...

Morten
Avatar billede muffet Nybegynder
16. marts 2003 - 19:10 #2
find følgende linier i php.ini og ret til on:

; Print out errors (as a part of the output).  For production web sites,
; you're strongly encouraged to turn this feature off, and use error logging
; instead (see below).  Keeping display_errors enabled on a production web site
; may reveal security information to end users, such as file paths on your Web
; server, your database schema or other information.
display_errors = off
Avatar billede kryster Nybegynder
16. marts 2003 - 19:43 #3
muffet: Det lyder logisk jeg sender den lige videre til vores server admin.
Avatar billede kryster Nybegynder
17. marts 2003 - 17:12 #4
Ja det var server admin der havde sat den til off.