Avatar billede Pansen Praktikant
16. marts 2003 - 16:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

MSN problem

Hvordan fjerner jeg det gamle msn det bliver ved med at poppe op når jeg åbner outlook express, det er efter jeg har opdateret til den nyeste version!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2003 - 16:27 #1
Bruger du win xp ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2003 - 16:28 #2
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2003 - 16:43 #4
"Find vedhjælp af søgefunktionen frem til filen der hedder sysoc.inf, på din computer.
Hvis du åbner denne fil med notepad, kan du se at den indeholder en linie der  starter med msmsgs=.... I slutningen af denne linie står der ,hide, hvis du erstatter dette hide med et , (så der står ,,," og gemmer filen, kan du fjerne messenger ved hjælp af tilføj/fjern programmer.
Avatar billede Pansen Praktikant
16. marts 2003 - 17:36 #5
jamen nu kan jeg se msn i min tilføj/fjern, men det er min msn 5.0 der ligger der, det er jo 4.7 den gamle jeg vil have væk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2003 - 17:47 #6
tha_old >> Hvilken windows bruger du ?
Avatar billede Pansen Praktikant
16. marts 2003 - 17:50 #7
XP
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2003 - 17:53 #8
Hvis du har sp1 installeret kan du fjerne den på følgende måde:

startmenu -> kontrolpanel -> tilføj/fjern programmer -> Vælg tilføj/fjern windows komponenter (ude i siden) -> Fjern hak ved "Windows messenger" -> næste
Avatar billede Pansen Praktikant
16. marts 2003 - 20:03 #9
Virker stadigvæk ikke den kommer frem igenb når jeg åbner outlook!!!
Avatar billede Pansen Praktikant
16. marts 2003 - 22:11 #10
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove  <----- det hjalp på det, jeg skrev det nede i kør/run
!