Avatar billede hunters_force Nybegynder
16. marts 2003 - 09:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IE 6.0 frigiver ikke hukommelse - memory leak

Hejsa

Stort problem: Jeg har bemærket at min IE 6.0 i tastmanageren bruger mere og mere hukommelse efterhånden som jeg surfer rundt. Hver gang jeg skifter til en ny side stiger ram forbruget.

Det er jo et forholdsvist stort problem, da den meget hurtigt ryger op over 100 mb ram i forburg. (den starter på omkring 11-12 mb).

Jeg kører på win2000, med total update på alt, incl sp1 til IE 6.0

Er der nogen der kan hjælpe mig med at komme af med dette memory leak. Jeg har søgt og søgt, men kan ikke finde noget på nettet der matcher mit problem.

Thanx
/Morten
Avatar billede prip10 Nybegynder
16. marts 2003 - 10:06 #1
Jeg har også det samme problem på min WinXP, Rammende flipper helt ud hvis man laver for meget på IE!
Avatar billede impulze Nybegynder
17. marts 2003 - 09:00 #2
hmmmm?
Har selv win2k sp3, men bruger IE 5.5 og det virker helt fint, der bruger den kun de 15 ram og kun dem....
Avatar billede hunters_force Nybegynder
10. juli 2003 - 21:04 #3
LUKKER ?'et