Avatar billede varmeskud Praktikant
15. marts 2003 - 21:09 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

sæt gæstebog ind i design

hey

jeg har en gæstebog

den skal jeg så ha lagt ind i dette design www.varmeskud.dk/gaestebog/index.asp

selve gæstebogen er her

www.varmeskud.dk/tagwall/skriv.asp

www.varmeskud.dk/tagwall/tag.mdb

www.varmeskud.dk/tagwall/tagwall.asp

jeg ved ikke selv hvordan jeg gør...

håber der er en eller nogen der kan hjælpe mig med det...

mange hilsner kim
Avatar billede lennilg Nybegynder
15. marts 2003 - 21:14 #1
Det nemeste ville være at bruge et iframe, indsæt følgende kode der hvor du gerne vil have din gæstebog.

<iframe src="../tagwalls/skriv.asp" name=mitten width="100%" height="100%" scrolling="auto" frameborder=0>
Avatar billede lennilg Nybegynder
15. marts 2003 - 21:14 #2
Dette skulle virke...
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. marts 2003 - 21:15 #3
du skriver bare i din index.asp

<!--#include file="skriv.asp"-->
eller
<!-- #include file="tagwall.asp"-->
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. marts 2003 - 21:16 #4
Lennilg -> Iframe fungere ikke i netscape...
Avatar billede lennilg Nybegynder
15. marts 2003 - 21:16 #5
lol
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. marts 2003 - 21:17 #6
det ville sige at jeg stadi skal have mappen tagwall liggene på ftp://
Avatar billede lennilg Nybegynder
15. marts 2003 - 21:17 #7
Rettelse <!-- #include file="../tagwall/skriv.asp"-->
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. marts 2003 - 21:20 #8
du skal stadig have mappen liggende ja...!
Og du kan bruge <!-- #include file="../tagwall/skriv.asp"-->
eller <!--#include file="../tagwall/tagwall.asp"-->
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. marts 2003 - 21:20 #9
hvor henne i koden skal jeg skrive <!-- #include file="../tagwall/skriv.asp"-->???
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. marts 2003 - 21:21 #10
du skal skrive den lige der hvor du skal have siden liggende, altså formedentlig i det store grå felt i midten...
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. marts 2003 - 21:24 #11
jeg skal hjem til mig selv nu... men jeg kommer på igen i morgen... forsat god aften...

med venlig hilsen kim
Avatar billede svend_larsen Nybegynder
19. marts 2003 - 23:22 #12
hej hot.shot kan du ik lige sende den stil du har lavet om::: Is it easier to be a guy or a girl? til XXXXX
Avatar billede vardepigen Praktikant
20. marts 2003 - 19:50 #13
til svend larsen: synes du ikke du er for langt ude at skrive det til hot.shot når han ikke har lavet nogen stil om det du spørger om. desuden må du selv lave dine egne skoleopgaver.
Avatar billede olebole Juniormester
24. marts 2003 - 03:28 #14
<ole>

ellebaek >> Hvor længe siden er det, du har skrevet noget HTML? Iframe fungerer da glimrende i NS ... og det har det faktisk gjort i en del år efterhånden.

/mvh
</bole>
Avatar billede ellebaek Nybegynder
24. marts 2003 - 09:27 #15
den fungere muligvis i nye NS'er, men den fungere ikke i de gamle...
Avatar billede olebole Juniormester
24. marts 2003 - 12:25 #16
Nu har NS altså kunnet håndtere iframes siden version 6.0, som kom for tre år siden. Det _må_ være på tide, det siver ind  ;o)

Du vil formodentlig ikke påstå, IE ikke kan håndtere billeder via JavaScript - bortset fra 'de nye versioner' - på trods af, disse funktionaliteter først blev implementeret i version 3 ... én version senere end NS (ligesom iframes understøttes af NS én version senere end IE).
/mvh
Avatar billede ellebaek Nybegynder
24. marts 2003 - 12:33 #17
Ole -->

Det er nok for længe siden jeg har brugt NS...

Anede ikke at netscape kunne håndtere dette nu :-)

Sådan er det når man ikke følger med!
Min fejl :-)

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares