Avatar billede varmeskud Praktikant
15. marts 2003 - 20:44 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

åben for port 27015

hey...

hvordan åbner jeg for port 27015???

vi har bynet i varde og routeren er en D-LINK

-kim
Avatar billede lennilg Nybegynder
15. marts 2003 - 20:55 #1
Jeg skulle mene at dette kan gøres ved at benytte det indbygget GUI interface som er intergreret i routeren, http://x.x.x.1, hvor (x.x.x) er de 3 første nummre i din ip, (kan ses på www.myip.dk) bruget ofte til at kommunikere med routeren. Ved at åbne denne feature, kan du vælge hvilke porte der skal åbnes op for.
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. marts 2003 - 20:59 #2
jeg kan ikke komme ind på den måde :-/
Avatar billede kenp Novice
15. marts 2003 - 21:11 #3
start ->kør ->cmd -> ipconfig /all (win2k og xp)
start ->kør ->cmd -> winipcfg (Me og 98)

Tag den ip som er din gateway ip og sæt den ind i adresse linien i explorer, så skulle du komme ind i din router
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. marts 2003 - 21:15 #4
sådan... nu er jeg næsten kommet ind.... nu står der bare bruger navn :    kode :  og det ved jeg jo ikke lige hvad er
Avatar billede amplificator Nybegynder
15. marts 2003 - 21:17 #5
Avatar billede amplificator Nybegynder
15. marts 2003 - 21:19 #6
Så må du få fat i ejeren af Routeren.. Elelrs resette den totalt ved en knap bag på selve routeren..

Default password er:
Brugernavn: admin
Pass: lad det være blankt.
Du kan evt. prøve at bruge default pass.. Det er ikke sikkert de har ændret det..
Avatar billede amplificator Nybegynder
15. marts 2003 - 21:19 #7
Men resetter du den sakl der indtastet al information for at logge på internettet i Routeren igen..
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. marts 2003 - 21:21 #8
oki... jeg takker
Avatar billede svend_larsen Nybegynder
19. marts 2003 - 23:22 #9
Ønsket fjernet af bruger

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede varmeskud Praktikant
20. marts 2003 - 10:51 #10
svend_larsen hvorfor er det lige du skriver den besked i en del af de spm som jeg er med i på eksperten.dk