Avatar billede scrogle Nybegynder
15. marts 2003 - 15:00 Der er 3 kommentarer

problem vedrørende brænding!

Jeg har en RIDATA RT6800A brænder som jeg mangler drivere til. Windows xp installerer drevet som rw5120 og med denne driver kan jeg ikke komme til at brænde fordi drevet ikke registrerer de indsatte dvd+r skiver.
Kan det evt være et problem med brænderen? eller er det driverne som er problemet. jeg bruger Nero til at brænde med og programmet fulgte med brænderen så det skulle virke.

Jeg håber i kan hjælpe

Med venlig hilsen

Jesper Mogensen
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
15. marts 2003 - 19:31 #1
Hej Jesper.

Ja Win XP gør mange mærkelige ting og der har vi en af dem, jeg vil våge at påstå at du skal ind i WindowsUpdate og så skulle den finde dine nye behov.
prøv det!

/Kallesen
Avatar billede scrogle Nybegynder
15. marts 2003 - 20:40 #2
nej det er ikke det desværre.. jeg har prøvet helt det samme med WinME og der kan jeg heller ikke brænde. Er det mon brænderen der er defekt. jeg kan sagtens brænde almindelige cd'er dog
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
16. marts 2003 - 22:34 #3
Jeg vil ikke gøre mig klog på dette men jeg tror du lige skal skrive/ringe det sidste for du mest ud af! til dem som du har købt din brænder ved!!

/Kallesen