Avatar billede chriller9 Nybegynder
13. marts 2003 - 02:52 Der er 2 kommentarer

Hjælp til "personligheds test"...

Hej!
Jeg har nu brugt timer på nettet for at finde et flash-script på nettet, jeg kunne bruge - uden held!

Er der nogen her, der ved hvor jeg kan finde et script jeg kan bruge til at lave en "personligheds test" til min hjemmeside?

Med personlighedstest mener jeg fx. det samme som på
http://popstars.tv2.dk/index.php?page=testzone - her findes en mængde forskellige test man kan vælge...

Hvis der ikke er nogle, der ved hvor jeg kan finde en sådan .fla-fil - er der så nogen, der vil hjælpe med at lave et?
Avatar billede ponyboye Nybegynder
13. marts 2003 - 14:31 #1
jeg ville godt kunne lave det, men jeg ville lave det gratis. Hvis du ville have det lavet kan du bare skrive til damslund@jyde.dk og vedlægge en beskrivelse om hvordan du ville have det skal se ud og så ville jeg med et pris forslag.

Martin Damslund Jensen
D&M
Avatar billede chriller9 Nybegynder
31. marts 2003 - 03:25 #2
Hej Martin!
undskyld jeg ikke har svaret dig tidligere... i første omgang prøver jeg, om jeg kan finde ud af et eller andet selv - ellers vil jeg meget gerne ha' lov at vende tilbage til dig.