Avatar billede khla Praktikant
12. marts 2003 - 12:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Viser kun min desktop baggrund på TV'et

Hejsa

Når jeg anvender mit TV-Out fra mit ASUS V9280 til fjernsynet kan jeg på TV'et kun se min desktop baggrund men uden ikonerne på desktoppen. Hvis jeg starter programmer og lign. ses stadig kun desktoppen på fjernsynet!

Er der nogen der har et bud på en løsning?
Avatar billede virtus Nybegynder
12. marts 2003 - 12:21 #1
Dit V9280 Kort er i stykker, du får lige min adresse hvor du kan sende det defekte kort til og så skal du ud og købe et nyt kort...

arj.. det næsten tarveligt... :)

Har du installerede de nyeste drivere fra ASUS ?

Peter
Avatar billede khla Praktikant
12. marts 2003 - 12:24 #2
Nej men tror du det er problemet?

jeg troede det var en indstilling et eller andet sted jeg har overset - siden billedet ellers går så fint igennem i farver og det hele.

Men jeg prøver en gang nye drivere!
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. marts 2003 - 12:29 #3
Det er jo ikke i stykker !!!
Du har jo bare sat den til at udvidde skrivebordet,
istedet for at klone.
Hvis du flytter din cursor (mus) uden for computerskærmen
vil du se at den dukker frem på TV-skærmen
Avatar billede bat1234 Juniormester
12. marts 2003 - 12:30 #4
du er kommet til at sætte dit tv op som skærm 2, som er sidestillet med din monitor. I stedet skal du sætte tv'et op til at være "clone" istedet for "horizontal span".
Avatar billede -mundi- Nybegynder
12. marts 2003 - 12:30 #5
Det er fordi du har valgt at lade tv fungere som skærm nummer 2, du skal enten sende dine programmer til skærm 2 eller vælge at skærm 2 skal være en "klon" af skærm 1
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. marts 2003 - 12:30 #6
Det kommer jo an på hvad det er du vil.
Altså hvad er formålet?
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. marts 2003 - 12:31 #7
lol... nu er der vist ingen tvivl  :-)
Avatar billede virtus Nybegynder
12. marts 2003 - 12:34 #8
Ja, det kan være de drivere der fulgte med ikke har alle funktionaliterne (wow)...
Så afinstallere de gamle drivere, hæld de nye på og så krydser jeg fingre for det hjælper ;)
Ellers må du kigge nogle af instilningerne igennem..
Opløsningen, 800x600 max for de fleste fjernsyn. Skærmen skal helst køre samme opløsning hvis der laves en klon, ellers er det netop du "mister" noget af billedet..

Ellers kan jeg ikke rigtig komme på andet..

Hold mig informeret :)

Peter.
Avatar billede khla Praktikant
12. marts 2003 - 12:53 #9
Hej igen

Tak for de mange hurtige og korrekte svar - Det var "klon" indstillingen jeg skulle have fat i og da doggy82 var først får han pointene
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. marts 2003 - 13:41 #10
thx