Avatar billede unholy_style Nybegynder
10. november 2000 - 00:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Duron \"rigtig\" unlocked

Hej

Jeg har lige købt mig en duron 700mhz + asus K7V m. dip-swich på. mit ? er bare om den nu også er unlocked??
Jeg bruger chrome orb (indtil vidre) og kan få multiplieren op på kun 8.5x100 og den har en tamp. på ca. 53*C
Min vcore er på 1.85volts

Er det fordi den endnu ikke er rigtig unlocked eller er det indstillingerne med mul+vcore der er forkerte eller kunne blive bedre???

P/S jeg har brugt er blyant til at *Unlockke* med!!

Bedst regard (unholy)style
Avatar billede xtom2 Nybegynder
10. november 2000 - 01:10 #1
Du må da vist mene \"A7V\" i stedet.. Tjek manualen for indstillinger af DIP switches, du kan teoretisk i hvert fald nå en multiplier på 12,5 med et A7V.
Avatar billede unholy_style Nybegynder
10. november 2000 - 01:28 #2
Ja jeg mener A7V selvfølig.....
Men jeg har studeret manualen og det er rigtig at man kan nå en multiplier på 12.5 men hvordan ved man at ens duron er unlocked, ville den så overhoved ikke kunnes oc\'s??? Ellers er det højeste jeg kan komme på med min 700mhz er 850mhz og det er da ikke ligefrem en sentation!!! :-( jeg har da hørt om 600mhz på 1ghz osv. håber på 1ghz men 900-950 er også ok!!!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
10. november 2000 - 01:35 #3
Hvis du har haft success med at fjerne multiplierlåsen, vil du kunne ændre på multiplieren. Havde du ikke haft det, og forsøgt at ændre multiplieren med dine DIP\'s var der ikke sket noget. Hvis den er låst kommer den ikke over de 7.0 på multiplieren.

Jeg har til gengæld aldrig hørt om en Duron600 på 1 GHz med luftkøling, derimod har jeg hørt at en 700 og 800 kan klare det.