Avatar billede amalie Nybegynder
10. marts 2003 - 07:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Form fields

Hej!

Jeg har oprettet et dokument med forskellige sektioner i. Dokumentet indeholder også en header. Jeg vil låse dokumentet for sektion 3 - men når jeg låser sektion 3 kan jeg heller ikke redigere i headeren.

Kan det lade sig gøre at gøre headeren fri for sektionslåsningen?
Avatar billede rvm Nybegynder
10. marts 2003 - 11:18 #1
Nej - det kan ikke lade sig gøre at rette i headeren i et låst dokument - heller ikke hvis en af sektionerne er låst op.

Men hvis du vil redigere i headerne kan du jo bare låse dokumentet op og så låse det igen bagefter
10. marts 2003 - 12:32 #2
Hvilke rettelser skal du have foretaget i sidehovedet. Der er forskellige muligheder for at foretage udskiftning af tekst.
Avatar billede amalie Nybegynder
11. marts 2003 - 11:24 #3
Hej Erik!

Det er data som side nr. og dokument navn der vil varierer fra dokument til dokument.

Har du et bud på, hvordan jeg smart kan lave så brugeren selv kan udskifte uden at skulle låse dokumentet op?
Avatar billede amalie Nybegynder
11. marts 2003 - 11:25 #4
Hej RVM,

OK - men nu skal jeg have flere brugere til at bruge skabelonen, så det skal være meget brugervenligt.
11. marts 2003 - 12:31 #5
Hvis du indsætter sidenummer og dokumentnavn ved hjælp af feltkoder i sidehoved og -fos, kan du låse dokumentet. Feltkoderne opdateres automatisk.

Sidetal: Indsæt->Felt, kategori:Nummerering, Feltet: Page
Dokumentnavn: Indsæt->Felt, kategori: Doklumentoplysninger, Feltet: FileName (Hvis du vil have stien med til filnavnet: FileName \p)
17. marts 2003 - 23:57 #6
Hvordan går det???