Avatar billede elv Nybegynder
09. november 2000 - 13:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DivX-Codec til 3DS Max

Jeg leder efter et codec til 3D Studio Max, der kan rendere til divx-format direkte, i stedet for at jeg skal først encode filerne til et Cinepack-codec og derefter i et eksternt program encode til DivX.

Anyone...?
Avatar billede rrs Nybegynder
09. november 2000 - 14:46 #1
http://divx.ctw.cc

Bare download det og installer det på normal vis - så dukker muligheden for at outputte til divX op, når du vælger at rende til avi.
Avatar billede elv Nybegynder
09. november 2000 - 15:02 #2
Det mener jeg, jeg har gjort før, men når jeg vil outputte til AVI, er der kun et eller anden komprimeringsprogram, der fulgte med. Har du prøvet at installere det? Virker det?
Avatar billede elv Nybegynder
09. november 2000 - 21:10 #3
Nu fandt jeg ud af det. Det var fordi, da jeg trykke på pilen ned for at finde et andet codec kom der ikke andre frem. Jeg skulle imidlertid bare bladre med piletasterne. Du fåe nogle points alligevelm som tak for interessen.

MVH Elv
Avatar billede rrs Nybegynder
10. november 2000 - 00:28 #4
Ja, det er forresten rigtigt, at det kan ske på nogle computere. Jeg laver 3D sammen med 4-6 andre gutter og ca. halvdelen af vore maskiner har det problem, at indholdet af den dropdown-menu ikke kommer frem, når man trykker på pilen. På min maskine kommer den dog frem, så jeg tænkte ikke lige på det, da jeg skrev svaret til dig.
Men tak for points\'ne :)
Avatar billede elv Nybegynder
10. november 2000 - 09:31 #5
OK