Avatar billede nak-m Nybegynder
08. marts 2003 - 18:55 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

hvordan uninstaller jeg MSN?

Jeg installerede MSN et stykke tid tilbage og nu vil jeg altså gerne af med det igen ... hvordan?

(der er intet i "Add or Remove Programs" og jeg har ikke kunnet finde nogen uninstall-fil ... det kan vel ikke passe at man skal slette alle filer manuelt?)
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. marts 2003 - 18:56 #1
Gdet via msn
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. marts 2003 - 18:57 #2
Nje, det skal du ikke
Avatar billede loonz Nybegynder
08. marts 2003 - 18:57 #3
Sikker på at der ikke er noget under Tilføj/fjern? For jeg kan sagtens fjerne det derfra.
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. marts 2003 - 18:57 #4
Avatar billede nak-m Nybegynder
08. marts 2003 - 18:58 #5
hva?
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. marts 2003 - 18:58 #6
ind i tilføj/Fjerm, Vælg windows installation og find MSN explore  - Fjern så markereingen!
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2003 - 18:58 #7
Mener du messenger eller hva'?
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. marts 2003 - 18:59 #8
Det vil så selv uninstall
Avatar billede loonz Nybegynder
08. marts 2003 - 18:59 #9
hehe, jeg fatter også hat af det speakfreak siger :o)
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. marts 2003 - 19:00 #11
hehe navnet afslører "speakfreak";)
Speakfreak>> han har det IKKE under tilføj/fjern programmer, skriver han
Avatar billede nak-m Nybegynder
08. marts 2003 - 19:03 #12
aha tak speakfreak :)
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. marts 2003 - 19:07 #13
Jo han har, geforce-inden dspiller kog burde du nok tjekke din viden inden!

Min vejledning gik lidt hurtigt da jeg har det med at bare skrive derudaf!

Jeg laver den lige igen:
Du går ind i dit kontrol pernel, find tilføj/fjern, det er ikke den første fane du skal bruge, men den sidste (3.) denne fane hedder windows installation, XP vil lige tænke i nogle sekunder - der er nu forskillige windows programmer IExplore osv... find MSN Explore og fjern krydset!

SÅDAN!
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. marts 2003 - 19:07 #14
ubs, nååå - du hvade fundte ud af det!
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. marts 2003 - 19:15 #15
Undskyld Speakfreak!! Jeg er ikke ude på at gøre dig sur, jeg læste bare hans sprøgsmål hvor der stod >>(der er intet i "Add or Remove Programs" og jeg har ikke kunnet finde nogen uninstall-fil ... det kan vel ikke passe at man skal slette alle filer manuelt?) << Og jeg troede han mente Messenger...