Avatar billede hesselbjerg Nybegynder
08. november 2000 - 18:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problem ifm 2 bannere på samme side

Jeg er praktikant. Sidder og laver en webside men har (føler jeg) i et par timer for meget knoklet med at få to bannere til at virke på samme side. Jeg benytter dreamweaver. Hver for sig kan jeg få den til at fungere. På hver deres side i hver deres tabel. Men når jeg sætter det hele sammen så virker den ene kun.
Avatar billede tobias Nybegynder
08. november 2000 - 23:08 #1
hmm...! Ja det er jo lidt svært og hjælpe nå man ikke kan se din kode...!???? Og hvorfor DREAMWEAVER ???? hvorfor ikke bruge FRONTPAGE ???? Hvorfor ikke slå din hjemmeside ihjæl ????
Avatar billede tobias Nybegynder
08. november 2000 - 23:09 #2
Det er jo ikke så underligt at du ikke kan få det til at virke når du bruger et program til at lave hjemmeside i .... :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. november 2000 - 02:08 #3
Er der FORMS eller javascript i koden til de to bannere.

Det lyder lidt som om du har et sammenfald af navne imellem de 2 bannere.

mvh JakobA
Avatar billede hesselbjerg Nybegynder
19. januar 2001 - 17:15 #4
undskyld det tog mig så lang tid at vende tilbage. (systemet kræver et svar). Jeg valgte i den givne situation at nøjes med et banner på samme side. Kig på rebeccamode.dk....hvis den er der endnu. Kort før afslutning af mit projekt fandt jeg desværre ud af at jeg havde problemer med kalibreringen....Sådan noget lærer man af og det´ problem bliver der ikke næste gang...(så måske da et andet)....
Med venlig hilsen Tina
Avatar billede hesselbjerg Nybegynder
19. januar 2001 - 17:44 #5
I øvrigt så er jeg egentlig stolt over at have været ude i koderne. Jeg har et specielt program jeg bruger til at klippe og klistre i og så gemmer jeg det og det ryger så per automatik ind i \"DREAMWEAVER\", som jeg egentlig er ganske tilfreds at arbejde i. (Jeg kender heller ikke andet). Jeg er i øvrigt ret meget nybegynder. Er nu atter engang startet på et kursus, der igen relaterer til webdesign...
For et øjeblik siden var jeg inde og kigge på tobias webside (du skrev til mig for et stykke tid siden)....og jeg må erkende at jeg er imponeret....sikke flash...
Venlig hilsen Tina