Avatar billede jannc Nybegynder
05. marts 2003 - 12:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tastetur og mus.

Jeg har en bærbar, hvorpå at der er Windows NT4. Tastetur og mus virker ikke. Der er en service som er slået fra. Men hvilken???
Er der nogen som kan hjælpe mig.
Jeg har snart prøvet alt.
Avatar billede dinkie Nybegynder
05. marts 2003 - 14:32 #1
Giv lige lidt mere info.. Taler du om ekstern tastatur og mus som du har koblet til via en PS/2 port der ikke virker? Eller er det det interne der ikke virker? Virker den evt. så med et eksternt?

Uddyb tak...
Avatar billede jannc Nybegynder
05. marts 2003 - 14:41 #2
Jeg har fundet ud af problemet. Det var det interne tastatur og mus der ikke virkede. Det var servicen "i8042-tastatur og PS/2-driver til musp" som ikke var slået til.