Avatar billede janpia Nybegynder
04. marts 2003 - 20:59 Der er 27 kommentarer

coder til xp cd-rom

Hej jeg har et problem min pc er gået ned og jeg kan ikke finde koden til winwows xp home edition, det skyldes at jeg har ligget i flytterod er det mugligt at få dem ?? det er de coder man skal skrive. xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx
Avatar billede hermandsen Juniormester
04. marts 2003 - 21:05 #1
Tror du selv at der er nogen her inde der har lyst til at poste warez i Ekspertens forum? :)

Luk spørgsmålet, du får alligevel ikke noget svar! ;)

//hermandsen
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2003 - 21:05 #2
Kontakt Microsoft.

Mere info her:
http://www.microsoft.com/danmark/license/piracy/
Avatar billede j_wolf Nybegynder
04. marts 2003 - 21:06 #3
dansk eller engelsk version??
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2003 - 21:06 #4
MS support: 4489 0111
MS salg: 44 89 01 00.
Avatar billede geforce3 Praktikant
04. marts 2003 - 21:07 #5
Hvis du kan starte den op og instalere aida så kan den fortælle dig det. Men det kan du vel ikke.
Avatar billede themustangman Nybegynder
04. marts 2003 - 21:14 #6
Avatar billede j_wolf Nybegynder
04. marts 2003 - 21:27 #7
Regler for brug af eksperten.dk

Det er ikke tilladt at:
Stk. 16:
Spørge efter eller poste indlæg der indeholder registreringskoder, cd-keys ol.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
05. marts 2003 - 07:48 #8
Hermandsen og J_Wolf og themustangmand:

Drop dog jeres arrigskab omkring regler, han beder jo ikke om en piratkode til hans/hendes Windows, men om hvordan man får den frem igen hvis man har mistet sin seriel kode, det er der da ikke en skid ulovligt i.

Janpia:

Der findes programmer der kan vise dig den kode du har indtastet, men jeg kender kun til 1 og det kører via Windows så det kan du jo ikke bruge når din pc ikke vil starte op, så der er nok ikke anden udvej end at kontakte Microsoft .....

/Sweet1
Avatar billede j_wolf Nybegynder
05. marts 2003 - 11:28 #9
Hvis dit windows stadig virker, så gå ind i registreringsdatabasen..
Prøv evt. Safe Mode..

Hvis du kommer ind i windows:
(Start Menu > Kør > skriv REGEDIT > tryk Enter)

Find stien:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion

Dér ligger en nøgle der hedder "ProductId".
Der står din seriel kode.
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. marts 2003 - 11:34 #10
>>sweet1
Han spørger jo efter "coder til xp cd-rom"! Desuden så jeg ikke mit indlæg som arrigt på nogen måde! Der var adskillige smilies i, så det skulle ikke opfattes negativt; blot som en opfordring til at spørger ikke ville få nogen koder ud af dette spørgsmål!

Desuden deltager spørger endnu heller ikke selv i spørgsmålet, så jeg tror ikke selv at der kommer ret meget ud af dette spørgsmål... Jo, spørger skriver et ligegyldigt svar og lukker spørgsmålet, eller vi endnu et af de mange spørgsmål på Eksperten som bare ligger og aldrig bliver afsluttet...

//hermandsen
Avatar billede popsy Novice
05. marts 2003 - 16:05 #11
Semir, du er hermed anmeldt!
Avatar billede semir Nybegynder
05. marts 2003 - 16:09 #12
Det er hjemmesiden du skal anmelde...
Avatar billede popsy Novice
05. marts 2003 - 16:11 #13
Det er dig der er anmeldt, du har videregivet ulovligt materiale!
Avatar billede semir Nybegynder
05. marts 2003 - 16:16 #14
:P
Avatar billede riversen Nybegynder
05. marts 2003 - 16:23 #15
semir: prøv at læse reglerne, så er der ikke noget at være i tvivl om
Avatar billede popsy Novice
05. marts 2003 - 16:24 #16
Ligegodt, han er her nok snart ikke mere :)
Avatar billede popsy Novice
05. marts 2003 - 16:25 #17
Lol semir, dit indlæg forsvandt da vist :)
Avatar billede dmcn Praktikant
05. marts 2003 - 16:27 #18
semir : http://exp.dk/regler.phtml - har du ikke læst dem, er det nok en god ide at komme i gang med det samme.
Betragt dette som første og sidste advarsel - overtræder du reglerne *en* gang til, ryger du ud.
- n0rmality, coadmin
(1 indlæg af semir slettet)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
05. marts 2003 - 16:28 #19
Det kan kaldes for et regelbrud der vil noget...
Avatar billede fromsej Praktikant
05. marts 2003 - 16:47 #20
Øv , jeg gik glip af det , jeg tror jeg siger op imorgen.*S*
Avatar billede popsy Novice
05. marts 2003 - 16:49 #21
:)
Avatar billede semir Nybegynder
05. marts 2003 - 17:06 #22
ups har ikke læse reglerne SORRY SORRY :(
Avatar billede semir Nybegynder
05. marts 2003 - 17:08 #23
det var ikke så godt.... :( SORRY EKSPERTEN
Avatar billede kenp Novice
05. marts 2003 - 20:15 #24
http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml

Dette lille program kan finde den code du omtaler inde i din XP
Avatar billede kenp Novice
05. marts 2003 - 20:15 #25
ups var et svar :)
Avatar billede popsy Novice
24. marts 2003 - 02:00 #26
Lukketid!