Avatar billede alstrup Nybegynder
04. marts 2003 - 10:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Video går ikke igennem, mere..

Jeg bruger MSN Messenger, og vil gerne lave en video og stemme samtale med én.
Problem -- Der kommer kun billede den ene vej.. dvs. han kan se/høre mig, men jeg kan ikke se ham. Det der er mest mystisk er at det har virket ?? Vi har kunnet se hinanden.

Jeg sidder på en Dansk kabel tv internet forbindelse, med router, Dlink604
Han sidder på en webspeed forbindelse, med sin pc, via usb direkte til kabelmodemet.

Jeg har læst lidt i de andre spørgsmål her på eksperten.dk men kan ikke finde noget der umiddelbart ser ud til at forklere vores problem.

Det er meget mystisk, når det nu har fungeret én gang.
Vi har begge WinXP,
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
04. marts 2003 - 10:41 #1
måske din xp firewall ikke skal være sat til
Avatar billede kvols Nybegynder
04. marts 2003 - 10:50 #2
Lyder velkendt, det med at noget pludseligt stopper med at fungere med XP, damn der er stadig en masse crap der burde være ændret i XP, men nu kommer det nye jo, så slipper de for at bekymre sig ret meget om "det gamle"...
Avatar billede kvols Nybegynder
04. marts 2003 - 10:52 #3
Nej XP firewall'en burde ikke have indflydelse på et integreret program som MSN.
Avatar billede alstrup Nybegynder
05. marts 2003 - 10:38 #4
Min Xp firewall er ikke sat til.

Og det har jo virket én gang. Intet er ændret siden. så meget mystisk.

Er der slet ingen der ved hvordan man får det til at virke ?
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
05. marts 2003 - 21:22 #5
noget må jo være blever ændret da det ikke virker ?
Avatar billede alstrup Nybegynder
05. marts 2003 - 22:23 #6
Nej, det eneste der er sket er at computeren har været slukket (hele nattet) og dagen efter virkede det ikke..........
Avatar billede alstrup Nybegynder
14. marts 2003 - 16:36 #7
Nå, men ingen brugelige svar så jeg lukker bare spørgsmålet.
Det kom ikke til at virke.
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
15. marts 2003 - 08:13 #8
det er da klart når du bare trykker afvist
Avatar billede alstrup Nybegynder
15. marts 2003 - 12:29 #9
Ok, hvad skal jeg så trykke hvis svaret ikke kan bruges,
Skal jeg trykke accepter ??

Eller skal jeg bare lade være med at trykke noget.
Og bare lade spørgsmålet stå.....