Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 11:29 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

ZoneAlarm update

Jeg har trykket på update i ZoneAlarm og den fortæller der er kommet en ny version. Jeg henter den så ned og installere den. Jeg kan nu ikke som før trykke på update for ats e om der er kommet ny version for eftertiden så på den version jeg havde tidligere. Den står til autoupdate og jeg kan ikke ændre den.

Det er ZoneAlarm version 3.7.098
Truevector security engine version 3.7.098
driver version 3.7.098
Avatar billede backside Nybegynder
01. marts 2003 - 11:48 #1
Hvad er så spørgsmålet?
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 11:49 #2
ja hvordan jeg får den slået fra auto update. Har du selv programmet
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 11:50 #3
troede ligesom spørgsmålet fremgik. Den står til autoupdate og jeg kan ikke ændre den.
Avatar billede backside Nybegynder
01. marts 2003 - 12:41 #4
Nej, har det ikke mere da jeg ikke fandt det anvendeligt for mig.
Men det kan jo være at der bare ikke er den mulighed i den nye version, mange laver efterhånden autoupdate permanent.
Måske fordi de så på en eller anden måde kan registrere brugerne, eller antallet af brugere af deres software.
Er der ikke en faq man kan blive klogere af mon?
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 12:50 #5
nej det er ikke noget med. synes bare det er trist jeg ikke selv kan styrer når jeg vil update
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 12:52 #6
det vil sige jo den fortæller godt nok på deres side at man kan bruge enten auto eller manuel. men som de skriver det kan jeg ikke gøre. Jeg kunne på den gamnle version men ikke på den nye. Det betyder måske ikke så meget om den er på auto?? Får man besked alligevel når der kommer en opdate?
Avatar billede serverservice Praktikant
01. marts 2003 - 13:25 #7
I min version ligger det i: Overview - preferences
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 13:30 #8
ja men kan du ændre den som du vil???? og er den den samme nye version som lige er kommet
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 13:31 #9
jeg ved godt hvor den ligger men den er ikke highlighted så man kan ændre den
Avatar billede serverservice Praktikant
01. marts 2003 - 13:40 #10
mærkeligt . er det så ikke fordi du har den allernyeste version.
Kan den forøvrigt mere end 3.1 f.x.?
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 13:41 #11
prøv at trykke på opdate i programmet og se om den ikke siger der er kommet en ny? versionen står overfor
Avatar billede serverservice Praktikant
01. marts 2003 - 13:49 #12
Jo den siger version 3.7.098, men jeg opdaterer kun hvis jeg får brug for det. f.x opgradere jeg til 3.1 for at kunne truste mine lokalip
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 13:54 #13
ok men jeg gjorde som den anbefalede for vil være sikker på at den er up to date.
Avatar billede serverservice Praktikant
01. marts 2003 - 13:59 #14
Så kan du nok først vælge funktionen hvis der kommer en ny update?
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 14:03 #15
gør det noget den står på auto? og får jeg mon besked alligevel når der kommer en update
Avatar billede serverservice Praktikant
01. marts 2003 - 14:05 #16
ja den spør om du vil opdatere,når den finder en ny
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 14:34 #17
ok takker. jeg venter med at afslutte for at se om andre kender problemet ha det godt
Avatar billede serverservice Praktikant
01. marts 2003 - 15:09 #18
ilm
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 15:16 #19
danny fik du ikke 200 af ham fyren. tror gerne han ville ha delt dem mellem os...
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 15:17 #20
måske skulle du oprette et spørgsmål til ham for jeg tror ikke han ville gøre som han gjorde *SS* Vi skal jo være god mod alle nye. Håber på din forståelse
Ha det godt
Avatar billede lrd Nybegynder
03. marts 2003 - 14:45 #21
lukker ned. Vil du gerne have lidt point siger du bare til. Men tak fir din hjælp trods alt
Avatar billede serverservice Praktikant
03. marts 2003 - 20:58 #22
Det burde jeg vel egentlig have Ikk? Men har du nogle at gi af?