Avatar billede lamerphoenix Nybegynder
28. februar 2003 - 09:40 Der er 6 kommentarer

BNC

Er der en venlig sjæl som evt. har en BNC server jeg kan komme på IRC med. Jeg har nemlig det problem at jeg går på HTX, i Viby, og der kan man ikke komme ind på IRC, pågrund af der er for mange connections fra den her host, eller noget.

Ville være meget taknemmelig hvis det var muligt at få en user på en bounce, eller lignende.

På forhånd tak

________________________________
NinjaCow @ www.ninjacow.amok.dk \___________________
Avatar billede zyberdog Nybegynder
28. februar 2003 - 21:27 #1
www.eushells.com
-> Billige
-> Stabile
-> Og god support
Avatar billede lamerphoenix Nybegynder
28. februar 2003 - 21:45 #2
Helst gratis, da jeg er studerende og ik får SU endnu..!

Hvis nogen private har en.. vil gerne reklamere for for vedkomne, på henholdsvis #NinjaCow og www.ninjacow.amok.dk ... på forhånd tak
________________________________
NinjaCow @ www.ninjacow.amok.dk \________________________
Avatar billede zyberdog Nybegynder
28. februar 2003 - 22:13 #3
Men... de er VIRKELIG BILLIGE!!!? ;)
Avatar billede lamerphoenix Nybegynder
01. marts 2003 - 00:10 #4
Heh, tjahh.. men hvor jeg kan slå en kryds over udgifter, kan jeg få afbetalt mere på mit lån.. sååh ;) Men tak for forslaget..
Avatar billede budda Nybegynder
18. marts 2003 - 11:39 #5
www.bncunlimited.dk de er gode..
koste 100kr pr år.. eller 75 hvis man er 6 der går sammen..
Deres side kommer igen.. + de har fede host du kan ændre når du vil !
Avatar billede fixbabe Nybegynder
30. april 2005 - 22:24 #6
hey lamerphoenix jeg hoster en server med en masse bnc slots på og jeg vil gerne give dig et slot. Kender udmærket selv det med at man ikke kan komme på irc pga host. fang mig på #GameDelux - nick fixit