Avatar billede thenegro Nybegynder
27. februar 2003 - 14:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Acrobat Reader

Er de muligt at komme til at redigere i et acrobat reader dokument?? altså ved hjælp at et program eller lignende??
Avatar billede bitphil Nybegynder
27. februar 2003 - 14:31 #1
Ja, med Adobe Acrobat.
Avatar billede thenegro Nybegynder
27. februar 2003 - 15:15 #2
Hvor kan jeg finde hele det program henne?? Kan kun finde en masse opdateringer.....??
Avatar billede perj Nybegynder
27. februar 2003 - 15:18 #3
Det kan du finde i enhver velassorteret computerforretning. ca. 1.800,-
Forøvrigt kan du godt redigere med andre Adobe produkter - f.eks. Indesign.
Avatar billede perj Nybegynder
27. februar 2003 - 15:20 #4
Prøv om du kan finde noget ved at søge efter pdf på eksperten.dk
Avatar billede thenegro Nybegynder
27. februar 2003 - 15:29 #5
Er det overhovedet muligt på nogen måde at få det overført til word (det er kun tekst) uden at skulle bruge 1800,- eller ligende...??
Avatar billede bitphil Nybegynder
27. februar 2003 - 15:45 #6
Ja, du  klikker på den den knap med et T og en firkant markerer texten og copy paster den ind i Word.
Avatar billede bitphil Nybegynder
27. februar 2003 - 15:46 #7
Altså i din Acrobat Reader.
Avatar billede thenegro Nybegynder
27. februar 2003 - 15:47 #8
Der kommer ikke andet end "krypteret" skrift frem... :(
Avatar billede bitphil Nybegynder
27. februar 2003 - 15:53 #9
Prøv at smide det ind i notepad - hvis det virker, kan du smide det videre fra notepad.
Avatar billede thenegro Nybegynder
27. februar 2003 - 16:00 #10
Det virker heller ik... :(
Avatar billede bitphil Nybegynder
27. februar 2003 - 16:07 #11
Når du markerer det som text, kan du så tage et tegn af gangen, eller er det et billede (med text)?
Ligger pdf'en på nettet? Hvis ja hvilken url?
Avatar billede thenegro Nybegynder
27. februar 2003 - 20:30 #12
Okai.. Vi havde allerede Adobe Acrobat... Nu er spørgsmålet så bare hvordan konvertere jeg det til word??