Avatar billede orangina Nybegynder
25. februar 2003 - 19:50 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Gratis .DK domæne?

Kan man ik få et gratis .dk addresse hvis man har en masse sponsoers på sin hjemmeside!... Skal man virkelig stadig købe et dyrt domæne for at få en .dk addresse..? Er er ik noget der har et tip til at få gratis .dk addresse..?

Plz skriv! :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. februar 2003 - 19:53 #1
du kan jo få en www.ditdomæne.frip.dk det tror jeg er det nærmeste du kommer et gratis dk domæne
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. februar 2003 - 19:53 #2
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. februar 2003 - 19:53 #3
"orangina" smager godt:oD
Avatar billede Hitman Praktikant
25. februar 2003 - 19:53 #4
prøv at se på disse 2 steder:

www.dk-hostmaster.dk

www.b-one.dk
Avatar billede melange Nybegynder
25. februar 2003 - 19:54 #5
for det første er .dk domæner ikke dyre.
de koster ca. 75,- om året, og så et oprettelsesgebyr hos den registrant du køber det hos.
I alt måske 100 kr for et år. (og det er først år)

Hvis du kunne få fat i en sponsor ville han sikkert kunne betale det for dig, men med al respekt lyder det ikke på dit spørgsmål som du har nogen det vil betale det.
Avatar billede orangina Nybegynder
25. februar 2003 - 19:55 #6
:D
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. februar 2003 - 19:57 #7
Hvad er der galt med mit svar *snøft* du fik da et tip til et gratis dk domæne
Avatar billede 7th Praktikant
25. februar 2003 - 19:57 #8
http://www.1go.dk/index9.php?content=domain/domain.htm

Webhotel med nyoprettelse af dk domæne samt 1 års webhotel, ialt: 174 kr

25 MB plads
25 rigtige pop3 email konti
MySQL Database
Mulighed for at benytte PHP og Perl scripts
Webmail samt webadministration af POP3 email-konti

Det er det nærmeste jeg tror du kan komme et "gratis" .dk domæne...
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2003 - 20:05 #9
jeg vil give geforce3 ret han kom med en løsning på dit spørgsmål
Avatar billede Hitman Praktikant
25. februar 2003 - 20:07 #10
Det er jeg også enig i. :O(

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2003 - 20:13 #11
i princippet er det vel en overtrædelse af reglerne ikke noget jeg vil lave en andmeldse for for jeg er ikke direkte indblandet
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. februar 2003 - 20:15 #12
Jeg kan bare dele med melange hvis det er?:o) nu må vi lige se hvad han siger inden vi forhaster os
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2003 - 20:17 #13
jeg sage også kun i princippet men mener nu at du kom med det met præcise svar geforce
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. februar 2003 - 14:17 #14
melange/orangina>> Får jeg nogen point?eller?
Avatar billede rosted Nybegynder
26. februar 2003 - 14:49 #15
Det var vel et gratis domæne ikke sub-domæne han ledte efter så helt rigtigt er svaret vel ikke.
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. februar 2003 - 14:53 #16
Svaret er jo at det er det nærmeste han kommer et gratis.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 16:07 #17
måske burde man få en admin til at kigge på det og afgøre hvad der er rigtigt
Avatar billede clausbr Nybegynder
07. juli 2003 - 19:49 #18
Gratis hjemmeside med domain www.xxx.freesub.dk med 10 mb harddisk understøtter ASP CGI HTM HTML
tjek www.freesub.dk