Avatar billede syscom Nybegynder
06. november 2000 - 19:23 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

SØGEMASKINEN ER VIRKELIG SKOD

Nu må I altså ta\' jer lidt sammen, jeres søgemaskine er seriøst DÅRLIG til at finde noget som helst. Og søg i kategori...?? - hvor ****** er den?

Godt nok er jeg blevet rådet fra jer ikke at bruge udtryk som \"suger den brede røv\".... MEN det vil jeg nu alligevel sige om jeres nye \"super\" SUTTERMASKINE - DEN SUGER DEN BREDE RØV...

... ah .... det var bedre...

Avatar billede parazite Nybegynder
06. november 2000 - 19:24 #1
Kig på http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=22 . Forklaring på det! :o)

- Parazite
Avatar billede keysersoze Guru
06. november 2000 - 19:28 #2
jeg kan ikke lide de udtryk syscom bruger... men jeg er helt enig; søgemaskinen er ændret til det værre...
Avatar billede syscom Nybegynder
06. november 2000 - 20:17 #3
Sorry, men det irritere mig bare man ikke kan finde en skid...
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. november 2000 - 21:55 #4
Som det står i eNyt, så er det nok kun midlertidigt ...
Avatar billede admin Novice
07. november 2000 - 09:10 #5
Hvad er det der er for dårligt ?

Den gamle kunne ikke sortere efter relevans, hvilket den nye kan, men vi arbejder dog på at forøge hastigheden.
Avatar billede syscom Nybegynder
07. november 2000 - 09:26 #6
Problemet med den nye, har været at når jeg ledte efter ord jeg vidste skulle være i nogle spørgsmål fandt den ingen ting. Og det der preview-tekst, var ting som f.eks. hvad folk havde udtalt sig om eksperten, og at man f.eks. ikke var logget ind.
- det virkede storset... slet ikke.
Avatar billede admin Novice
07. november 2000 - 09:36 #7
Du skriver \"virkede\". Hvad med nu? preview-teksten er da god nok nu!?

Og hvad med hastigheden? Vi ved den kan blive bedre, men er det til at leve med?
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. november 2000 - 22:28 #8
Hvordan søger mand i en bestemt kategori ?
Avatar billede syscom Nybegynder
08. november 2000 - 00:29 #9
Mht. det der virkede, og ikke virkede, var det simpelthen fordi jeg søgte efter noget (jeg ikke kan huske nu hvad var) men vidste eksisterede og fandt minus resultater.

Preview teksten er blevet bedre jo.

Hastigheden syntes jeg go, men som goulduck siger, det med at man kan søge i de forskellige kategorier er en stor mangel.

- jeg vil forslå i måske lavede en alm. og en supersøg - så kunne man efter smag og behag vælge hvilken man vil bruge... hvertfald indtil alle mere eller mindre er overbevist over at jeres nye søge dims virker bedre end den gamle.
Avatar billede admin Novice
08. november 2000 - 10:42 #10
> Mht. det der virkede, og ikke virkede, var det simpelthen fordi jeg søgte efter noget (jeg ikke kan huske nu hvad var) men vidste eksisterede og fandt minus resultater.

Dette kan skyldes at indekserings robotten ikke havde fundet det endnu. Der sker jo løbende ændringer på Eksperten.dk og indekserings robotten kører en tur hver dag kl. 2, 10, 14, 17 og 21.
Avatar billede syscom Nybegynder
08. november 2000 - 16:37 #11
okay, dét vidste jeg æ :)

Well, så er den måske slet ikke så ring alligevel...