Avatar billede heick Nybegynder
25. februar 2003 - 08:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CONCORDE & WINDOWS 2000

Er der en der har fundet en løsning på problemet med at concorde kun benytter halv skærm, under wk2? Den er opsat til fuld skærm, men halvdelen er bare sort - irretterende, så jeg sætter gerne 60 point på højkant. Det er ingen løsning at skal boote i et andet styresystem.
Avatar billede gejlards Nybegynder
25. februar 2003 - 08:36 #1
Jeg kører da Concorde 3.5 både som console og som almindelig program i Windows (GUI versionen).
Avatar billede articfruit Nybegynder
25. februar 2003 - 08:46 #2
nu kender jeg ikke noget til concorde, men er det et program der kører i dos?
Avatar billede heick Nybegynder
25. februar 2003 - 08:49 #3
Ja det kører i dos
Avatar billede articfruit Nybegynder
25. februar 2003 - 08:50 #4
I så fald kan du højreklikke på vinduet eller genvejen/program ikonet og vælge egenskaber, her kan du under layout ændrer billede størrelsen. Kan ikke lige huske om det er skærmbuffer eller vinduesstørrelse du skal ændre på, men prøv dig frem.
Avatar billede heick Nybegynder
25. februar 2003 - 09:47 #5
Det virker desværre hellr ikke - som skrevet kører dos godt nok i fuld skærm, men programmet fylder kun det halve.
Avatar billede articfruit Nybegynder
25. februar 2003 - 09:54 #6
yes, men har haft det samme problem med et andet dos program, hvor det blev fikset på den måde. Har ikke lige tid til at finde ud af det nu, er hjemme om et par timer igen, så skal jeg gerne lige finde ud af det, hvis der ikke er kommet et nærmere svar inden den tid!!
Avatar billede gejlards Nybegynder
25. februar 2003 - 22:20 #7
Som sagt, så har jeg INTET problem med det. Jeg vælger blot den ønskede skrifttype, så spiller det. 100%. Alternativet er Fuld skærm, hvis du f.eks. kører 1600x1200. For så er skifttyperne ikke store nok. Du skal vælge dem med omhu. Ellers får du nogle underlige tegn i DOS vinduet.

Jeg kører selv 10x18 med skrifttypen "Rasterskrifttyper". Vindues bredde = 80. Højde = 25.
Avatar billede heick Nybegynder
26. februar 2003 - 08:10 #8
Jeg har fået det til at fungere ved at lave en genvej i programmappen, vælge egenskaber maksimum skærm. Jeg kan dog ikke ligge en genvej på skrivebordet.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. februar 2003 - 14:25 #9
Hvorfor trykker du ikke bare ALT+Enter i concorde ?
Så får du jo fuld-skærm.
Avatar billede gejlards Nybegynder
27. februar 2003 - 16:41 #10
heick... virker perfekt for mig. Intet problem.