Avatar billede jeffe Nybegynder
24. februar 2003 - 22:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mIRC Script

Jeg får nogle gange tilsendt filer over mIRC (ja, eller IRc skal vi vel bare kalde det, heh), men jeg har brug for nogle gange at kunne skrue lidt ned for hastigheden af den download for senere at skrue op igen. Så jeg efterlyser et script eller noget, der kan sætte et max. kb/s der kan hentes (dcc) gennem  IRC...Altså ligesom Getright kan gøre ved http/ftp downloads. Der kan man i options sætte den til at downloade med max. 50 kb/s for eksempel...
Findes et sådan script eller noget ?
Ellers, nogen der kan skrive et ? - dette ville selvfølgelig give mange flere point !
Avatar billede gejlards Nybegynder
25. februar 2003 - 09:05 #1
scripts. hmm. Tror ikke det findes. Problemet plejer at være modsat. Hvis du nu ikke finder nogen mIRC løsning, så er det muligt at priorioterer på portnumre. Den DCC forbindelse du får mellem fserv/bot'en og dig selv er jo via en bestemt port. QoS indbygget i WinXP kan måske hjælpe dig, men den har jeg aldrig testet med dette. Desuden skal computeren rebootes efter QoS ændringer, så det dur ikke alligevel. Du skal nok lede efter et prioriteringsprogram.
Avatar billede bursch Nybegynder
26. februar 2003 - 14:11 #2
Hey Jeffe
Det kan ikke lade sig gøre det er kun ham der sender der kan sætte hastigheden.
eks. /dcc -l50 <nick> <fil> <-- såvil maks hastigheden være 50 Kb/s

\\Sleepy Aka Bursch =P
Avatar billede ducks Nybegynder
06. maj 2003 - 06:17 #3
Men et helt andet program kunne være en løsning
Avatar billede jeffe Nybegynder
27. juni 2003 - 15:10 #4
Lukker !