Avatar billede lasse37 Nybegynder
24. februar 2003 - 00:26 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Messenger starter op uden at den skal

hej,

Nu irritere den satans messenger mig. Den starter op i tide og utide. Fx når jeg stater min explore op starter den også, selv om jeg har fjernet fluebenet i instilinger for messenger i browseren. Er der nogen som har noget erfaring med det satans lort herinde? Det kunne fx være dejligt at den kun kunne starte op hvis man skrev sin adgangskode, kan det egentlig lade sig gøre?? PLEASE HELP
Avatar billede inmyworld Nybegynder
24. februar 2003 - 00:32 #1
hvilket OS bruger du
Avatar billede backside Nybegynder
24. februar 2003 - 00:51 #2
Hvis du logger af og går ind i funktioner/instillinger/konti, sletter adgangskoden, ok, log på.
Den vil spørge om kode og der kan du fjerne fluebenet "Husk adgangskode"
Hver gang den starter op vil den spørge.

Ellers kan du afinstallere den og geninstallere den.
Har selv haft problemer med at den absolut ville starte op uden jeg var enig.
Det hjalp med en afinstallering.
Men husk, IKKE installere oven på, den skal væk først.
Avatar billede lasse37 Nybegynder
24. februar 2003 - 15:14 #3
Der er ikke noget flueben i husk adgangskode. Det er det som er så sindsygt.. Jeg kører XP, kan det have noget med det at gøre da?

Og det er fandme da komisk at man skal afinstallere lortet for at få det til at fungere.. Typisk Microsoft..
Avatar billede backside Nybegynder
24. februar 2003 - 15:47 #4
http://www.backside.dk/e/msn.jpg
Får du ikke denne frem hvis du har gjort som jeg beskrev og vil logge på?
Avatar billede lasse37 Nybegynder
24. februar 2003 - 21:31 #5
Jo, men det er først når jeg har signede ud og vil lukke på igen.. Det skal det skal den jo gøre allerede første gang den logger på automatisk..
Avatar billede backside Nybegynder
24. februar 2003 - 21:35 #6
Hmm, min spørger om kode indtil jeg har hakket fluebenet af igen.
Avatar billede vest7 Nybegynder
25. februar 2003 - 13:24 #7
okay, jeg tror jeg ved hvad du mener du vil have den ikke starter op når computeren starter op eller hvad.. hvis det er det kan jeg hjælpe dig hvis ikk nej..

du skal åbne messenger, gå ind i funktioner, instillinger,generelt, og så kan du se den øverste hedder "kør messenger, når windows starter" tag fluebenet væk der, og så starter den ikke op mere ?? ved ikke om det var det
Avatar billede vest7 Nybegynder
25. februar 2003 - 19:50 #8
øhh har du prøvet det eller er der lukket eller hvad??
Avatar billede lasse37 Nybegynder
27. februar 2003 - 12:01 #9
Jeg har prøvet alt hvad der kan prøves må jeg tilstå..*S*

Problemet er ikke at den starter op når windows starter, men at den starter op når jeg skal læse min post. Og jeg har fjernet alle de flueben, myggeben, og tissemyreben som jeg overhovedet kan fjerne. Jeg tror sq at Microsoft gør det med vilje de røvhuller..

Nu har jeg bare lyst til at kaste mig ud foran en S-tog, Nej, hellere et IC3 tog - det er nok finere vil jeg tro..
Avatar billede backside Nybegynder
27. februar 2003 - 12:10 #10
Du kan også bare slette messenger.
Hvis du prøver eyeball messenger kan du hente dine kontakter fra MSN ind. Gælder også for flere andre tjænester.
Avatar billede vest7 Nybegynder
28. februar 2003 - 08:10 #11
når læser du din post i msn-eksplorer
Avatar billede vest7 Nybegynder
28. februar 2003 - 08:12 #12
hvad OS har du..? (windows)
Avatar billede backside Nybegynder
28. februar 2003 - 10:28 #13
Læser post i msn???
Nej, det gør jeg ikke. Vidste ikke at man kunne det.
Avatar billede vest7 Nybegynder
01. marts 2003 - 08:34 #14
okai, for hvis det var i msn explorer så skal msn starte op samtidig..
Avatar billede lasse37 Nybegynder
02. marts 2003 - 13:50 #15
jeg opgiver dette spørgsmål, og giver 5 point til hver af som tak for hjælpen....