Avatar billede cyberthug Nybegynder
23. februar 2003 - 15:43 Der er 9 kommentarer

hjælp. jeg skal bytte om nogle GB.

jeg har delt min pc op i flere drev og nu vil jeg gerne flytte 10gb. fra mit C: over til mit F: kan det lade sig gøre uden og miste mine data og uden og skulle geninstallere windows jeg bruger XP professionel.. håber i kan hjælpe mig.....
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. februar 2003 - 15:44 #1
øøøh hvorfor kan du ikke bare klippe dem...?!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. februar 2003 - 15:54 #2
du flytter bare de gb du vil ha flyttet - hvis der er noget du mangler at forklare, så gør det - så hjælper jeg gerne :)
Avatar billede cyberthug Nybegynder
23. februar 2003 - 16:54 #3
jeg forstår ik hva du mener med at klippe dem?
jeg har ca.25 giga byte ledig på C: de ti af dem vil jeg gerne have over i mit F: hvordan gør jeg det???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. februar 2003 - 16:58 #4
Så flytter du bare de filer du vil ha flyttet ved at markere dem og højreklikke og vælge klip.
Så går du ind på dit F-drev og højreklikker og siger sæt ind.

sig til hvis det ikke er forklaring nok ;)
jeg kan høre du ikke er helt gammel i faget
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. februar 2003 - 17:00 #5
metal_hansen> Jeg tror det er Pladsen han vil have flyttet;o)
Og hvis du vil det, kan du bruge partionmagic, man kan bare risikere at den sletter nogen af filerne, men det er ikke altid
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. februar 2003 - 17:02 #6
gf3 > ja kan godt være ;)
men hvorfor dog ?! Det får man jo ikke mere plads af, hehe.
Avatar billede cyberthug Nybegynder
23. februar 2003 - 17:23 #7
geforce3 jep det er helt rigtigt jeg skal flytte den ledige plads men hvor skaffer jeg : partionmagic
Avatar billede cyberthug Nybegynder
23. februar 2003 - 17:25 #8
metal-hansen jeg er da godt klar over det ikke gir mere plads men jeg skal bruge mere plads på mit F: og det vil jeg ta fra C:
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. februar 2003 - 17:26 #9
dvs. gf3 har ret?!
Så skal du ha fat i PM - men det vil jeg nu ikke forslå dig at bruge, hvis du ikke ved hvad du gør.