Avatar billede thomas_olsen Nybegynder
23. februar 2003 - 14:35 Der er 9 kommentarer

Afstemning

Hej.

Jeg har en hjemmeside for vores fodboldhold og på denne kunne jeg godt tænke mig en afstemning vedr. diverse ting. Problemet ligger i at jeg på ingen måde aner hvordan og hvorledes denne skal laves. Ved at læse andre spørgsmål på eksperten.dk er jeg dog kommet frem til at der til sådan en afstemning skal bruges en database f.eks. MS SQL eller Access. Nu er spørgsmålet så: Hvilken skal jeg bruge og hvordan virker det (hvad gør jeg?)

Hvis I ydermere kunne være behjælpelig med en kode til en afstemning eller hvor jeg kan hente en sådan henne, så vil I komme med i min aftenbøn.

På forhånd tak

thomasolsen@tdcadsl.dk
ICQ: 20218154
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. februar 2003 - 14:39 #1
Avatar billede blyno Praktikant
23. februar 2003 - 14:40 #2
Eller på asp.dk og søg på afstemning
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. februar 2003 - 14:40 #3
MS SQL eller mysql vil nok være det mest oplagte ..
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. februar 2003 - 14:41 #4
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. februar 2003 - 14:43 #5
Avatar billede blyno Praktikant
23. februar 2003 - 14:50 #6
Du kan også hente/lave en på www.quickpoll.dk
Avatar billede unsigned Nybegynder
06. marts 2003 - 03:23 #7
Du skal først undersøge hvilken database(r) dit webhotel understøtter. Nogle webhoteller understøtter ikke Access. Det er de billige webhoteller. Når du har fundet ud af det, så kan du arbejde videre derfra.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. marts 2003 - 07:29 #8
bjarne_l_s >> Flere af de services vi linker til, kommer ikke til at kører på hans server, men hos dem der tilbyder servicen og det har derfor ingen betydning.
Avatar billede unsigned Nybegynder
12. marts 2003 - 03:01 #9
Jeg tager det i mig igen, at billige webhoteller ikke understøtter Access. Jeg har nemlig fundet et.
-> jakobclausen  Jeg kan ændre, det jeg skrev til: Hvis thomas_olsen vil udvikle sin egen database, så skal thomas_olsen først spørge hos sin webhoteludbyder, hvilke databaser udbyderen understøtter.