Avatar billede coolcoax Nybegynder
22. februar 2003 - 07:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Configuration af Cisco SOHO 77 til CyberCity ADSL

Hejsa :o)

Jeg har fået fingre i en SOHO 77 router. Er der nogen der kan forklare/guide mig igennem configurationen, så den passer til CyberCity's ADSL?

Det skal siges at jeg benytter Global IP fra CyberCity.

Tak på forhånd.
CC
Avatar billede maniacdog Nybegynder
24. februar 2003 - 09:42 #1
Så vidt jeg er orienteret så skal du have fat på Cybercity.
Jeg ved ikke om de understøtter dette produkt da de ikke har det i deres udvalg. Men de kan de sikkert svare dig på :-)
Avatar billede coolcoax Nybegynder
24. februar 2003 - 11:25 #2
De yder ikke support på selve SOHO 77 routeren, da de ikke selv bruger den.

Men jeg kan godt benytte routeren til cybercity adsl. jeg mangler bare en manuel konfiguration til den, og den skulle minde meget om en konfiguration til 827'eren som de har på lager.

Er ved at forsøge at få dem til at sende mig en config til deres større routere nu :)
Avatar billede coolcoax Nybegynder
08. april 2003 - 15:25 #3
Uhm sorry at det tog så lang tid at svare .. kom lige væk fra nettet i et stykke tid :-)
Avatar billede chodeof72 Nybegynder
06. februar 2004 - 14:52 #4
fik du den nogen side til at køre??? ja undskyld jeg skriver nu
for jeg har lige fået en selv ;-)