Avatar billede spade Nybegynder
21. februar 2003 - 13:30 Der er 5 kommentarer

Cookie vil ikke sættes!

setcookie("valid_user", $row[User]." ".$row[Password], time()+(60*60*42*7*4*12), "/"); <- hvad er der galt med denne linje? (den skulle jo gerne _sætte_ en evig cookie...

derefter vil vi dræbe cookien med flg. linje:
setcookie("valid_user", $row[User]." ".$row[Password], time()-(60*60*42*7*4*12), "/"); - men bare som om de ik ridi virker :P nogen idéer ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. februar 2003 - 13:47 #1
Måske mener du 24 i stedet for 42 (antal timer i døgnet) - men det er jo
ikke det der er galt. Hvad sker der? Er det en Windows server? Bruger
du også header("Location: ...") ?
Avatar billede spade Nybegynder
21. februar 2003 - 13:48 #2
Der burde vel ikke været noget problem i 42, da den jo skal være uendelig... det er en Windows Apache server ja, og nej - ingen header(location)...
Avatar billede spade Nybegynder
21. februar 2003 - 13:49 #3
orh - glemte lige at sige at der intet sker når den bliver kørt
Avatar billede eky Nybegynder
21. februar 2003 - 14:26 #4
Hvordan ser resten af koden ud?
setcookie skal være det første i filen, altså ikke andet output før setcookie.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. februar 2003 - 14:36 #5
Har du et link?