Avatar billede pansermand Nybegynder
20. februar 2003 - 21:11 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Tiden i min computer er 1 år for langsom.......

Når jeg starter min computer går tiden 1 år for langsomt. Klokken er præcis nok men den siger at det er år 2002. Jeg kan sagtens sætte året frem til 2003, men den hopper tilbage til 2002 når jeg genstarter. Jeg har set en med et lignende spørgsmål,men der lå fejlen i FlashFXP, og det program har jeg aldrig haft. Det er ret irriterende synes jeg og det gør også at windows ikke kan opdatere automatisk. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
Pansermand
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 21:13 #1
Stil uret i din BIOS.*S*
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2003 - 21:15 #2
jep - det er garanteret det som er fejlen, da windows stiller uret efter bios
Avatar billede pansermand Nybegynder
20. februar 2003 - 21:20 #3
Det har jeg prøvet men jeg kan ikke finde et ur i min bios.
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 21:27 #4
Der skal være et ur , et eller andet med Time: Date : osv.
Hvilken BIOS har du , og hvilket bundkort.
Har du en manual til den?
Avatar billede pansermand Nybegynder
20. februar 2003 - 21:41 #5
Jeg har fundet uret. Men selvom jeg ændrer årstallet i BIOS hopper den tilbage til 2002 i BIOS, og så er jeg ligevidt. Mit bundkort er et: Ad77 Infinity med KT400 chipsæt, producenten er: DFI.
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 21:43 #6
Dumt spørgsmål:
Husker du at gemme ændringen i BIOS?
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 21:44 #7
Eller er din BIOS skrivebeskyttet?
Det ved jeg ikke engang om man kan.*S*
Avatar billede pansermand Nybegynder
20. februar 2003 - 21:45 #8
Har selv fundet fejlen den er i BIOS driver. Henter opdateringen på DFI´s Hjemmeside og installerer.
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 21:47 #9
OK , så havde jeg jo alligevel lidt ret.*S*
Avatar billede pansermand Nybegynder
20. februar 2003 - 22:29 #10
Jepper fromsej du var da grunden til at jeg opdaterede min BIOS så den kører som smurt nu. Jeg er såååå glad så vi deler pointsene. Håber det er ok-
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 22:41 #11
Det glæder mig på dine vegne.*S*
Tak for points.