Avatar billede snowball Novice
11. august 1999 - 13:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forslag: Nærmere forklaring af kategorier

Er det mig der har misforstået noget eller skal kategorien "Eksperten ? : Spørgsmål" ikke bruges hvis man har spørgsmål OM EKSPERTEN ???

Hvis man kigger i den kategori, så finder man jo spørgsmål om alt fra køb/salg/bytte til HTML og Windows. Det synes jeg er lidt forkert, og foreslår derfor at der bliver skrevet en linie eller to på forsiden i kategorierne. F.eks. lige over "Vælg evt. anden kategori :" som ganske kort (med forståeligt) forklarer hvilken "slags" spørgsmål der skal stilles i denne kategori.

Men det er jo bare min mening. Hvad mener i andre ?

Snowball
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
11. august 1999 - 13:19 #1
Ganske god ide !!!!

Så mangler der bare af folk så svare på spørgsmålene !!!!
Avatar billede admin Novice
11. august 1999 - 14:13 #2
Det bliver lavet :) Tak !
Avatar billede snowball Novice
11. august 1999 - 14:18 #3
Selv tak :-))

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. august 1999 - 15:16 #4
ja folk skulle også lære at lave en sigende overskrift i stedet for "hjælp mig", "kig her", "hvad er der galt?" eller hvordan gør jeg sådan"
Avatar billede Dan Nim Seniormester
11. august 1999 - 17:26 #5
Jeg kan kun give dig ret Snowball.

Er folk bare total hjerne lamme ?.  De kan sku da regne ud at når den kategori står under "Eksperen ?" så er det da logik at det er spm. til eksperten.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. august 1999 - 19:05 #6
det kan wip13 altså ikke, selv om han har været har i en del tid nu!
Avatar billede Slettet bruger
11. august 1999 - 22:40 #7
Nu ikke for personlig cyberesben. Man giver vel kun udtryk for generelle holdninger i et sådan debatspørgsmål?

Men det siger sig selv, at når man stiller et spørgsmål her, så er det fordi, man mangler hjælp. Overskriften på spørgsmålet bør gerne indeholde problemets kærne, såfremt man kan belyse det.

Men eksperterne herinde er nu dygtige til at udspørge, også komme ind til sagens kerne.