Avatar billede theaviator Nybegynder
19. februar 2003 - 00:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forkert ip i C&C Generals

hvordan får man c&c til at vise sin wan ip??? den skiver min lan ip i online og lan feltet... jeg har en router cisco 678 ved ikke om det kan ha nogen betydning
Avatar billede coolcoax Nybegynder
20. februar 2003 - 14:36 #1
allhahs soldier.

Jeg har selv CyberCity og havde samme problem .. Det du skal gøre er at gå ind på http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/global_ip/ og bestille Global IP .. det koster lidt men det er nødvendigt fordi du har en router der bruger NAT .. NAT og Direct IP kager tit, fordi spillet finder din lokale IP adresse i Lobyen :(
Avatar billede coolcoax Nybegynder
22. februar 2003 - 09:01 #2
Hvaaaaa kunne du bruge det til noget??
Avatar billede theaviator Nybegynder
22. februar 2003 - 10:24 #3
jeg har lige et spørgsmål til med hensyn til at spille over nettet fordi jeg har microsoft flight simulator 2002 som før har virketr på nettet men ikke gør det nu... det forstår jeg ikke og tænkte det kunne være samme problem der gjorde at jeg ikke kunne spille
Avatar billede coolcoax Nybegynder
22. februar 2003 - 10:54 #4
Hvis du har kunnet spille Flight Sim 2002 på nettet, så burde du stadig kunne spille over nettet, det kan være en port i din router der skal åbnes. du kan læse i spillets readme, hvilke porte spillet kræver :)

Man kan normalt spille de fleste spil over nettet uden at lave noget om, MEN når det gælder direct IP .. så er der mange nyere spil der ikke virker .. Age of Mythtology og Generals er nogen af dem.

Så svaret på dit andet spørgsmål er at det sandsynligvis ikke er samme problem, medmindre microsoft har lavet noget om i spillet eller måden du connecter.