Avatar billede flindo Nybegynder
17. februar 2003 - 17:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

billigt eller gratis pegning på et dk domain???

hejsa
er der en der kender til et sted, hvor man kan få sine domainnavne til at pege på et andet domainenavn med tilhørende webhotel...
gratis eller meget billigt!!

/flindo
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. februar 2003 - 17:25 #1
Hvis du snakker om at du har webhotel på a.dk og vil havde b.dk, c.dk og d.dk til at pege hen på a.dk så tilbyder alle dette.

Jeg kan anbefale www.micropage.dk
Avatar billede flindo Nybegynder
17. februar 2003 - 17:28 #2
er det gratis eller hvad...dem jeg kender til tager 100,- pr. år for at pege?
Avatar billede d-hosting Nybegynder
17. februar 2003 - 17:31 #3
det kan www.D-hosting.dk

for 5 kr/mrd pr domain
Avatar billede koldstar Nybegynder
17. februar 2003 - 17:31 #4
jeg tror ikke du kan få nogen til at gøre det gratis... men 100 kr lyder da rimligt.
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. februar 2003 - 17:31 #5
Okey.. nu fandt jeg ud af det *g*

Nej, det er ikke gratis, men koster sikkert ikke ret meget hos www.micropage.dk - Hvorfor lader du ikke dem der styre dit webhotel/domain pege dine øverige domæner hen på dit webhotel?

Hvis du kan finde ud af at sætte dig ind i teknikken bag www.gratisdns.dk så tilbyder de en pege på service gratis.
Avatar billede koldstar Nybegynder
17. februar 2003 - 17:32 #6
du kan oprette et webhotel hos cliche til 1 kr pr. md. så kan du selv redirecte.... det er ihvertfald billigt, men en knap så god løsning
Avatar billede flindo Nybegynder
17. februar 2003 - 17:34 #7
ja det er ok billigt iforvejen men det var bare vis der nu var et sted der hvor man kunne gøre det gratis!
Avatar billede flindo Nybegynder
17. februar 2003 - 17:35 #8
tak for hjælpen alle mand!
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. februar 2003 - 17:35 #9
Så afviser du mit svar om gratis page på.. livet er sq da en gåde :o)