Avatar billede danskeb Nybegynder
17. februar 2003 - 08:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Set login & password

Hej alle,
Hvordan sætter man login & password for en user ?

Hvis jeg fra et ftp program logger på min server som anonym får jeg adgang :)
ikke særlig smart, men jeg kan sgu ikke rigtigt finde ud af hvor jeg skal sætte login og password.
Avatar billede cpufan Juniormester
17. februar 2003 - 08:38 #1
du kan i ftp opsætningen på serveren disable anonym login,
hvilken ftp-server kører du med?
Avatar billede cpufan Juniormester
17. februar 2003 - 08:42 #2
Hvis det er microsoft egen ftp:

To set up FTP accounts for known users

Click Start, point to Programs, point to Administrative Tools, and then click Internet Services Manager.
In the console tree, double-click the server name, and then click Default FTP Site.
On the Action menu, click Properties.
On the Security Accounts tab, clear the Allow Anonymous Connections check box.
A warning appears indicating that unencrypted passwords can be transmitted over the network.

Click Yes, and then click Add.
In Name, click one or more user names, and then click Add.
When you finish adding users, click OK.
Avatar billede danskeb Nybegynder
17. februar 2003 - 21:44 #3
Tak for hjælpen ;)