Avatar billede hien Nybegynder
16. februar 2003 - 17:40 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

2 spørgsmål

Hej,

1) Hvad er navnene på de billigste webhoteller?

Jeg har allerede følgende navne:
B-one.nu, Cliche.dk, Web10.dk og Webdomain.dk...

Er der flere af disse "discount" webhoteller?

2) Jeg er ejer af domænet www.hien.dk - men jeg har så overvejet den mulighed om der var en eller andet webhotelsudbyder der understøttede "subdomains-emails",
dvs. at jeg fx kunne få jeg@hedder.hien.dk, hvis det er muligt at forstå hvad jeg mener! Eller bare i det midste at få den til at forwarde alle de mails til jeg@hedder.hien.dk. En slags catch-all-mails ala subdomain i et...

Kender du/I nogle webhoteller der understøtter denne form for mails?
Avatar billede themustangman Nybegynder
16. februar 2003 - 17:41 #1
Avatar billede initializing Nybegynder
16. februar 2003 - 17:43 #2
Avatar billede schaefner Juniormester
16. februar 2003 - 17:44 #3
Prøv at søge her:
http://www.findwebhotel.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. februar 2003 - 17:46 #4
1. www.starthotel.dk

2. Kender ikke nogen :)

...men starthotel kan lave det hvis du selv har en mailserver :|
Avatar billede hien Nybegynder
16. februar 2003 - 17:59 #5
Ja jeg må ærligt indrømme at den titel var noget mangelfuld :) Undskylder det... nå men schaefner, har prøvet det - kunne ikke rigtig finde noget!

Startfirma.dk: I bruger da selv en form mails til jeres brugere ik'?
Dvs hvis jeg stiller min egen mailserver op kan du/i levere den service?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. februar 2003 - 18:31 #6
Ja, så laver vi en a-record der hedder mail2 som peget på din IP. Så laver vi en mx-record på din subdomæne som peger på mail2. Det er 100% RFC kompatibelt. Dvs webdelen kan ligge hos os :)
Avatar billede d-hosting Nybegynder
16. februar 2003 - 18:35 #7
1 www.D-Hosting.dk

2 mange

3 for 5kr/mrd ubegrænset pr. sub
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. februar 2003 - 18:40 #8
subdomain-videresendelse af emails er gratis, hvis du får
DNS-styring hos www.mydomain.com