Avatar billede unixshop Nybegynder
15. februar 2003 - 00:14 Der er 3 kommentarer

Httpd 2.0 og MySQL virker ikk...

Hej Eksperter, har lige indstalleret Ret hat 8.0, hvor jeg havde apache 1.3... Med PHP/MySQL kørende, men så opdaterede jeg ved hjælp af up2date -U, nu hedder apache = httpd og MySQL virker ikke mere. Hvad gør jeg galt..
Avatar billede tangveje Nybegynder
15. februar 2003 - 00:22 #1
Tjek først at det hele kører... Gå ind i serverinstillinger -> Tjenester og sørg for at der er sat hak i "HTTPD" og "MYSQLD", hvis ikke, så sæt hak i begge og klik på "start" mens de er markeret. Det skulle virke uden problemer hvis dette er i orden
Avatar billede tangveje Nybegynder
15. februar 2003 - 00:25 #2
Lad forresten vær med at sæt hak i dem hvis ikke du ønsker at de starter automatisk op fremover, nøjes så med at marker dem og klik på start når de skal bruges :)
Avatar billede unixshop Nybegynder
15. februar 2003 - 00:42 #3
Det hele kører som det skal, kan godt connecte via en terminal, men via php, det virker som om mysql ikke er understøttet af httpd...