Avatar billede lasseo Nybegynder
03. november 2000 - 12:03 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Anskaffelse af Concorde C5 Light

Jeg skal til at købe lille økonomisystem til selskab, hvis eneste bogføringer er ca. 300 finansposteringer årligt. Valget er af flere årsager faldet på Concorde C5 Light.
Spm. 1 (30 points) Så vidt jeg kan se skulle version 2.0 netop være kommet på gaden. Er der nogen features, der retfærdiggør merpris ift. 1.8 (til mit lille behov?)?
Spm. 2 (30 points) Hvor køber jeg det billigst (tilbud på 2.195,- er fundet for version 1.8)?
Avatar billede dailouis Nybegynder
03. november 2000 - 14:37 #1
hvad siger din revisor.

med hensyn til priser. prøv at checke www.edbpriser.dk.
Avatar billede dma Nybegynder
03. november 2000 - 17:02 #2
1. Næ, du har rigeligt i 1.80 især hvis det kun er finans (uden budettering o.lign.)

2. Det får du ikke meget billigere, hvis din forhandler overhovedet skal tjene noget på det (i forvejen er det ikke mere end et par hundrede kroner), så køb det nu bare..;.)

Arne Damkjer
dma@dmaconsult.dk
Avatar billede halifax Nybegynder
04. november 2000 - 02:26 #3
Winfinans Small Buseness kan \"holde\" 500 transaktioner i demoversionen (gratis). Det skulle vist dække dit behov??
Har selv C5 Light + Winfinans i fuld version og foretrækker absolut Winfinans. Download demoen og prøv selv  http://www.winfinans.dk  Dansk program.
Avatar billede halifax Nybegynder
04. november 2000 - 02:32 #4
Du kan også få et fuldt økonomisystem her
http://freesoft.dk
Her skal programmet ikke købes, men der skal betales en årlig afgift på kr. 375,00 excl. moms
Avatar billede lasseo Nybegynder
06. november 2000 - 06:58 #5
Hej alle og tak for svarene,

Det var mest et svar som Arne Damkjer\'s jeg søgte, men også lidt for anstrengelserne til halifax :o)