Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
12. februar 2003 - 10:37 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

www.rallyparts.dk

Jeg har længe haft en ide om at sådan en side her kunne være sjov og have, men nu er jeg ikke lige så stærk i html..  :-) jeg har prøvet at lave lidt her, men jeg synes hurtigt det kommer til at se kedeligt ud og jeg har ikke de store ider til mere...
Jeg ved godt at siden kun dur i 1024*768 og måske jeg skulle komme det hele i en tabel så siden var i center..men hvad har i ellers a ider..???
      www.rallyparts.dk
Avatar billede staz Nybegynder
12. februar 2003 - 10:40 #1
hmm... min siger "Handlingen blev annulleret." men, det er en flot sort ramme du har :)
Avatar billede kenp Novice
12. februar 2003 - 10:42 #2
humm ja flot ramme, hvad skal der være i midten?
Avatar billede dmdisco Nybegynder
12. februar 2003 - 10:50 #3
har du oprettet mappen www.rallyparts.dk/rally/
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
12. februar 2003 - 10:51 #4
nej jeg ved så ikke lige hvad der er sket.. jeg får lige fat i ham der har siden til at ligge..... :-(
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
12. februar 2003 - 11:00 #5
så ligger siden på www.rally.1go.dk/ jeg ved ikke lige hvad der sker  :-)
Avatar billede kenp Novice
12. februar 2003 - 11:37 #6
nu da jeg kan se den, så ser den godt ud efter min smag, men der er nogle små kiks når man klikker på kontakt
Avatar billede jones_net Nybegynder
12. februar 2003 - 11:49 #7
Forsiden er OK, men designet skal gå igen på de andre sider...

Forhandler I Halda og/eller Hemo nyt eller brugt?

/J
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
12. februar 2003 - 12:07 #8
du siger halda og hemo.... det siger mig ikke det store.. hvad er det til.?
Avatar billede jones_net Nybegynder
12. februar 2003 - 12:25 #9
Det er speedpiloter og triptællere - hvis du havde dem, ville jeg have hørt nogle priser, men hvis ikke, er det lige meget:-)

/J
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
12. februar 2003 - 12:31 #10
det har vi ikke lige..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. februar 2003 - 14:24 #11
Handlingen blev annulleret.
Avatar billede kenp Novice
12. februar 2003 - 14:30 #12
har du prøvet det nederste link han har lagt www.rally.1go.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. februar 2003 - 14:37 #13
Havde jeg lige overset
Avatar billede kenp Novice
12. februar 2003 - 14:42 #14
oki :)
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
12. februar 2003 - 15:38 #15
køre det eller hvad synes i..?  :-)
Avatar billede askeb Nybegynder
13. februar 2003 - 13:54 #16
1) ja, for det første vil jeg som du siger smide det hele i en tabel og centrere det
2) for det andet ville jeg nok slette de skiftende billeder da ingen af billederne er i særlig god kvalitet og de smadrer selve designet totalt ned til grunden...(overdrivelse fremmer forståelsen)
3) for det tredje synes jeg det er noget fedt grafik du har...
4) det kunne være RIGTIG fedt hvis du i baggrunden næsten transperant lavede to tandhjul der kørte rundt...
Ellers fedt....
/askeb
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
14. februar 2003 - 11:27 #17
ok... det hele ser bare tomt ud uden de billeder gør det ikke..?og det med de tandhjul er ikke nemt at få til at se ok ud...  :-) eller oz er det bare mig...
Avatar billede askeb Nybegynder
14. februar 2003 - 13:51 #18
ok....men synes du skal sætte andre billeder...eller også lav billederne i flash...det ser dumt ud når de bare skifter billeder lige pludselig...
Avatar billede marklin Nybegynder
17. februar 2003 - 00:27 #19
så vidt jeg ved (og kan se) viser den kun

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på Web-stedet, eller det kan være nødvendigt at ændre browserindstillingerne.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at adressen er stavet korrekt.

Hvis du vil kontrollere forbindelsesindstillingerne, skal du klikke på menuen Funktioner og derefter klikke på Internet-indstillinger. Klik under fanen Internet-forbindelse på Indstillinger. Indstillingerne skal svare til dem, der er leveret af administratoren af lokalnetværket (LAN) eller Internet-udbyderen.
Hvis netværksadministratoren har aktiveret det, kan Microsoft Windows undersøge netværket og automatisk opdage indstillingerne for netværksforbindelsen.
Hvis du vil have Windows til at prøve at finde dem, skal du
klikke på  Registrer netværksindstillinger
Nogle Web-steder kræver en 128-bit tilslutningssikkerhed. Klik i menuen Hjælp, og klik derefter på Om Internet Explorer for at afgøre, hvilken sikkerhed du har installeret.
Hvis du prøver at nå et sikkert Web-sted, skal du sørge for, at dine sikkerhedsindstillinger understøtter det. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internet-indstillinger. Rul ned til sektionen Sikkerhed under fanen Avanceret, og kontroller indstillingerne for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 og PCT 1.0.
Klik på knappen  Tilbage for at prøve en anden hyperlink.

Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer
Avatar billede marklin Nybegynder
17. februar 2003 - 00:27 #20
HEHE
Avatar billede cathallo Nybegynder
17. februar 2003 - 18:40 #21
Yes, få det hele centreret, det er siden optimal til