Avatar billede arnepedersen Forsker
12. februar 2003 - 00:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Instalering af service pack 1

Jeg har Danske pc Bank, hvor jeg har opkald via ISDN. Det er ikke Dansk net bank, men en ældre udgave. Den har kørt upåklageligt indtil jeg installerede Service Pack 1. Nu kan jeg kun "åbne" adgangen hvis jeg er på nettet i forvejen. Hvis jeg vil starte på normal vis får jeg følgende forklaring:
Error Returned from GetHostByName: 11004

Er der nogen som kan løse mit problem.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2003 - 00:15 #1
Det er fordi Java mangler/fjernes med service pakke 1.
Hent java her:
http://java.sun.com/webapps/getjava/BrowserCheck
Avatar billede udier Nybegynder
12. februar 2003 - 00:18 #2
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2003 - 00:19 #3
Too slow udier ;)
Avatar billede arnepedersen Forsker
12. februar 2003 - 00:58 #4
Nu har jeg hentet java( det tog lidt tid) jeg har installeret det,og der er et ikon på mit skrivebord, som jeg ikke kan bruge til noget. Men min PC bank siger stadig de samme. Hvad har jeg gjort galt?
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2003 - 00:59 #5
Så ville jeg kontakte din bank hvis jeg var dig. Da det tyder på et meget specifikt problem.
Avatar billede arnepedersen Forsker
12. februar 2003 - 01:05 #6
Øv- jeg blev lige så glad.Filen jeg hentede hedder j2re-1_4_1_01-windows-i586-i
Er det den rigtige. Og har I ikke andre løsninger.
Avatar billede jpvj Nybegynder
12. februar 2003 - 01:21 #7
Lad os starte med at slå fast, at Danske PC Bank er et Windows program, og har absolut intet med Java at gøre - det er en ren Windows (32?) app.

Så du kan godt afinstallere Sun's JRE 1.4, hvis du da ikke lige skal bruge den til noget andet.

Jeg ved ikke engang om PC Bank er supporteret mere, men jeg er enig i, at schulze i, at det er et meget specifikt problem, og du skal kontakte supporten. Du kunne naturligvis prøve at installere applikationen igen, og se om det hjælper, men jeg tvivler.

JP
Avatar billede arnepedersen Forsker
12. februar 2003 - 01:28 #8
OK. det var så en anden sag.
Som jeg skriver- inden installation af service Pack kørte det som de skulle. Så det må det da kunne igen. Service Pack 1 må have fjernet genvejen til mit modem. Programmet kan godt åbne når jer er på nettet.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. februar 2003 - 01:50 #9
Da du installerede service pack1 fik du tilbuddet om at gemme den gamle version, således at du kunne afinstallere service pack1 senere. Hvis du sagde ja til dette, skal du gå i kontrolpanelet - tilføj/fjern programmer og fjerne den service pack